// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه ایکس باکس وان و پی سی Rainbow Six Siege را رایگان تجربه کنید

طبق اعلام مایکروسافت، دارندگان ایکس‌باکس وان با اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد و پی‌سی می‌توانند از روز پنج‌شنبه تا یک‌شنبه بازی Rainbow Six Siege را به صورت رایگان تجربه کنند.

با نزدیک شدن به زمان انتشار تازه‌ترین بسته‌الحاقی Rainbow Six Siege در تاریخ دوم اوت (۱۲ مرداد)، مایکروسافت رسما از رایگان شدن نسخه بازی در آخر هفته جاری خبر داد. طبق اعلام این شرکت، علاقمندان به تجربه Siege می‌توانند از روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح به وقت آمریکا (پنج‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران) برای دانلود این بازی شوتر اول شخص به صورت کاملا رایگان روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی اقدام کنند. این بازی همچنین در طول روزهای رایگان برای فروش ارائه خواهد شد؛ در نتیجه اگر بعد از تجربه چندروزه به جمع علاقمندان Rainbow Six Siege پیوستید قادر به خریداری بازی با تخفیف و اجرای آن خواهید بود.

Operation Skull Rain، تازه‌ترین بسته‌الحاقی Rainbow Six Siege نیز در تاریخ ۲ اوت (۱۲ مرداد) برای برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود. نقشه موجود در بسته‌الحاقی به سرعت برای تمامی بازیکنان رایگان خواهد شد. طبق اعلام یوبی‌سافت، بسته‌الحاقی در ابتدا تنها برای دارندگان Season Pass در دسترس قرار می‌گیرد؛ با این حال، بعد از یک هفته تمامی بازیکنان قادر به خریداری بسته با واحد پولی درون بازی هستند. جزئيات بیشتر از Skull Rain را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.

Skull Rain به صورت رسمی در جریان رقابت فصل دوم لیگ ایکس‌باکس پرو نمایش داده می‌شود. مرحله پایانی لیگ در روز جمعه آغاز خواهد شد.

ماه گذشته، یوبی‌سافت، ناشر Rainbow Six Siege باری دیگر در تلاشی برای جذب مخاطبین برای خرید این بازی نسخه‌ای ویژه از Siege را با نام Starter Edition برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد. این نسخه از Siege با قیمت ۱۵ دلار شامل تمامی نقشه‌ها، ماد‌ها و سلاح‌های نسخه‌ اصلی می‌شد؛ هرچند بسیاری از اپراتورها (Operator) به سرعت در دسترس بازیکنان قرار نمی‌گرفت. نسخه ویژه استارتر تنها تا تاریخ ۱۹ جولای (۳۰ خرداد) برای فروش فعال بود.


منبع VG247 GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده