نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵

نسخه استارتر بازی Rainbow Six Siege برای پی‌ سی عرضه شد

یوبیسافت نسخه‌ی پی‌سی بازی Rainbow Six Siege: Starter Edition را که در زمان عرضه محتوای کمتری در اختیار خریدارانش قرار خواهد داد، برای مدت زمانی محدود در فروشگاه‌های استیم و یوپلی با قیمت ۱۵ دلار به فروش خواهد رساند. با زومجی همراه باشید.

شرکت یوبیسافت امروز اعلام کرد که علاقمندان می‌توانند Rainbow Six Siege: Starter Edition را از فروشگاه‌های استیم (Steam) یا یوپلی (Uplay) با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنند. Rainbow Six Siege: Starter Edition به همراه تمامی حالت‌ها، نقشه‌ها، اسلحه‌ها و ویژگی‌های بازی اصلی عرضه خواهد شد اما برای شروع فقط دو متصدی را در اختیار گیمر قرار خواهد داد.

هنگامی که گیمر این نسخه از بازی را شروع می‌کند، به طور تصادفی دو متصدی برایش آزاد می‌شود. علاوه بر آن، نسخه‌ی استارتر به همراه ۶۰۰R6 اعتبار عرضه می‌شود که گیمرها را قادر می‌سازد دو متصدی دیگر را نیز آزاد کنند و یا اینکه آن را برای تهیه‌ی دیگر محتویات درون بازی صرف کنند.

بازیکن‌ها می‌توانند دیگر متصدی‌ها را نیز با بدست آوردن ۱۲/۵۰۰ ریناون (Renown) آزاد کنند، که به نسبت قیمتی که خریداران نسخه‌ی استاندارد باید پرداخت کنند بسیار بیشتر است. نسخه‌ی استارتر با سیزن پس و چالش‌های روزانه یا هفتگی برای افزایش ریناون بازی Rainbow Six Siege نیز سازگار است.

این روشی بسیار عالی برای دمیدن روحی تازه در بازی‌ای است که شش ماه از زمان عرضه شدنش می‌گذرد. کاربران نیز مجبور نخواهند بود تنها از یوپلی استفاده کنند و این موضوع می‌تواند تضمین کننده موفقیت یوبیسافت باشد.

شما می‌توانید این بازی را از روی صفحه‌ی Rainbow Six Siege در استیم خریداری کنید. Rainbow Six Siege: Starter Edition تنها از تاریخ ۲ تا ۱۹ ژوئن (۱۳ تا ۳۰ خرداد) برای خرید در دسترس خواهد بود، اما خریداران پس از این بازه‌ی زمانی نیز به بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده