// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه آزمایشی Overwatch از امروز در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد

شرکت Blizzard تاریخ انتشار نسخه آزمایشی جدید بازی Overwatch و لیست شخصیت‌های حاضر در آن را اعلام کرد که بر اساس آن، کاربران پی‌سی از امروز قادر به تجربه مجدد این اثر هستند. با زومجی همراه باشید.

استودیو Blizzard امروز در طی خبری اعلام کرد که بازیکنان رایانه‌های شخصی Overwatch می‌توانند از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران تا تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) ساعت ۴:۳۰ صبح، به نسخه جدید آزمایشی بازی دسترسی داشته و به آزمایش این نسخه بپردارند. هدف اصلی از این آزمایش آماده‌سازی و بررسی سخت افزار سرورهای بازی و تکنولوژی به‌کار رفته در آن‌ها برای زمان انتشار نسخه رسمی بازی است.

بلیزارد در وبسایت Battle.net گفت:

برای گذشتن از این فاز، ما از تاریخ ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) شروع به انتخاب کاربران برای آزمایش این نسخه از بازی می‌کنیم. ما کلیه کاربران را تشویق می‌کنیم تا این نسخه آزمایشی از بازی را دانلود و تست کنند.

اگر شما برای این نسخه از Overwatch انتخاب شدید یک گزینه نصب (Install) در تب Overwatch نرم افزار Battle.Net رایانه خود مشاهده می‌کنید.

کاربرانی که برای این نسخه انتخاب می‌شوند، به ایمیل ثبت شده توسط آن‌ها در وبسایت Battle.Net یک اطلاعیه ارسال خواهد شد.

در این نسخه از بازی، علاوه بر در دسترس بودن تمام ۲۱ شخصیت بازی، نقشه‌های Hanamura ،Route و Nepal 66 نیز قابل بازی هستند اما قابلیت‌های Weekly Brawl و Competitive در این نسخه غیرفعال‌اند. بلیزارد افزود:

یکی از اهداف ما ایجاد حداکثر فشار ممکن بر روی سرورهای تست است، پس اگر با افت سرعت دانلود یا مشکلاتی در عملکرد بازی مواجه شوید، تعجب نکنید.

از آنجایی که این یک تست استرس (Stress Test) است ما شدیدا علاقه‌مند به دریافت نظرهای فنی شما هستیم تا بتوانیم به‌راحتی مشکلاتی نظیر باگ‌ها، نحوه اجرای بازی بر روی سیستم شما، تجربه شما با سرورهای تست و موارد دیگر را بررسی و برطرف کنیم.

اورواچ در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) با قیمت ۶۰ دلار برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. همانطور که در گذشته گفتیم یک نسخه‌ی آزمایشی دیگر از روز ۵ تا ۹ می (۱۶ تا ۲۰  اردیبهشت) برای هر سه پلتفرم منتشر می‌شود. بازیکنانی که تا تاریخ ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بازی را خریداری کنند می‌توانند علاوه بر دانلود بازی خود، از تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) دوستان خود را نیز به بازی دعوت کنند.

شما چطور؟‌آیا علاقه‌مند به دریافت و بازی این نسخه از بازی هستید؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده