نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فوکوس: پشت پرده افسانه‌ های دنیای نورس با کارگردان God of War

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که هر هفته شنبه‌ها ساعت ۲۱ شما را با دوبله فارسی به دنیای هیجان‌انگیز  پشت صحنه ساخت بازی‌ها و هر چیز دیگری درباره آن‌ها می‌برد؛ اولین قسمت؛ خدای جنگ!

بازی‌ها مراحل ساخت آسان و ارزانی را پشت سر نمی‌گذارند. در یک پروژه ساخت بازی‌ ،‌ممکن است هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، چندین سال را به تحقیق و توسعه محصول موردنظر مشغول شوند. این راه طولانی، البته ارزان‌قیمت و راحت نیست و چالش‌های بسیار زیادی سر راه استودیوهای بازی‌سازی و بازی‌سازان شاغل در آن‌ها قرار می‌گیرد؛ اما آن‌چه در پایان در برابر ما قرار می‌گیرد، اگرچه خروجی هزاران ساعت وقت و میلیون‌ها دلار سرمایه است، اما چیزی از نحوه طی شدن این مسیر به ما نمی‌دهد. 

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است. اینجا دقیقا همان‌جایی است که به پشت پرده ساخت بازی‌ها می‌رویم؛ سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف را می‌گیریم و به پشت پرده هرچیزی درباره بازی‌ها می‌رویم؛ آن‌هم با دوبله فارسی

در اولین قسمت از برنامه فوکوس، از آن‌جایی که این‌روزها و شب‌ها به کریتوس و ماجراجویی‌اش در افسانه‌های نورس اختصاص دارد، ما هم سراغ کوری بارلوگ، کارگردان بازی رفتیم تا از افسانه‌هایی بشنویم که در ساخت این بازی تاثیر داشتند. 

امیدواریم از تماشای این برنامه لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده