نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخچه ویدیویی مجموعه بازی God of War

در تاریخچه ویدیویی این قسمت، به مناسبت بازگشت قهرمانانه‌ی کریتوس کبیر به دنیای بازی‌های ویدیویی، داستان نسخه‌های قبلی بازی God of War را به طور خلاصه مرور کرده‌ایم.

اگر تا به امروز نام کریتوس هنوز به گوش‌ برخی از گیمرها نخورده بود، امسال و به لطف عرضه نسخه جدید بازی God of War دیگر همه با این جنگجوی بی‌اعصاب آشنا شده‌اند. کریتوس پیش از حضور در جدیدترین نسخه بازی گاد آو وار، در شش نسخه قبلی این بازی نیز حضور داشته و در هرکدام از آن‌ها حوادث و ماجراهای مختلفی را پشت سر گذاشته است. همان‌طور که از نام بازی هم پیدا است، کریتوس خدای جنگ است و برای همین هم دائم در حال نبرد و مبارزه است. البته که درست هم نیست کریتوس را تنها یک جنجگوی بی‌مخ بدانیم که کار و هدفی غیر از کشتن و نابودی ندارد. کریتوس همیشه از قتل‌هایش هدفی را دنبال کرده است؛ شاید بد نباشد این‌طور بگوییم که کریتوس تمام زندگیش را صرف انتقام گرفتن کرده است. چه آن‌ زمان که قسم می‌خورد انتقام ربوده‌شدن برادرش را بگیرد، یا زمانی که فریب اریس خدای جنگ را می‌خورد و به اشتباه همسر و فرزندش را به قتل می‌رساند و قسم می‌خورد انتقام آن‌ها را از اریس بگیرد، یا حتی زمانی که از پدر خود یعنی زئوس هم شانس نمی‌آورد و بعد از آن‌که زئوس بارها به او خیانت می‌کند، این‌بار قسم می‌خورد او را نیز زنده نگذارد. 

خلاصه کریتوس هر دلیلی که از کشت و کشتار داشته، ثابت کرده که رقیبی در میدان جنگ ندارد و درنهایت خدا یا تایتانی نبوده‌اند که از پس مقابله با او بربیایند. در این تاریخچه ویدیویی که اولین بار در قسمت چهارم لودینگ پخش شد، به مناسبت انتشار نسخه جدید بازی گاد آو وار نگاهی داشتیم به داستان نسخه‌های قبلی این بازی و سعی کردیم سرگذشت کریتوس را از ابتدا تا انتها و به طور خلاصه مرور کنیم. پس این شما و این هم داستان جنجگویی که اعصاب درست و حسابی نداشت! 

دانلود ویدیو از آپارت | تماشا در یوتیوب


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده