نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

تایید کراس اور مارول و فورتنایت در دنیای کمیک

به‌تازگی دو شرکت مارول و اپیک گیمز خبر از یک همکاری هیجان‌انگیز در زمینه‌ی انتشار مجموعه کمیکی داده‌اند که قرار است یک کراس‌اور مصور از بازی فورتنایت و دنیای مارول باشد.

به‌تازگی مارول از همکاری خود با اپیک گیمز برای انتشار یک سری کمیک کراس‌اور بین دنیای مارول و بازی بتل‌رویال فورتنایت در پنج قسمت با نام Fortnite X Marvel: Zero War خبر داده ایت. به‌گفته‌ی مارول این مجموعه کمیک قرار است در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) منتشر شود.

داستان سری کمیک Fortnite X Marvel: Zero War به گرفتار شدن ساکنین جزیره‌ی فورتنایت در یک جنگ و آشوب بی‌پایان اشاره دارد. درنهایت ساکنین این جزیره می‌فهمند که تنها یک قطعه‌ی کریستالی و متبلور از Zero Point که در دنیای مارول پیدا می‌شود، می‌تواند این هرج‌و‌مرج مهارنشدنی را تمام کند.

باتوجه‌به خلاصه‌هایی که از این کمیک منتشر شده است، طرفداران می‌توانند انتظار همکاری‌های جالبی بین قهرمانان مارول مثل مرد عنکبوتی، ولورین و شوری را با شخصیت‌های پرطرفدار بازی فورتنایت داشته باشند. همچنین با تایید مارول، شخصیت آیرون من نیز در این سری حضور خواهد داشت.

در همین راستا آلانا اسمیت، سردبیر بخش کمیک مارول در بیانیه‌ای گفت: «این سری در قلب خود یک داستان ماجراجویی است و شخصیت‌هایی از هر دو جهان به تشکیل یک تیم می‌پردازند تا در عمیق‌ترین و تاریک‌ترین مکان‌های دنیای مارول به جستجوی یک گنج بپردازند. این قرار است [داستان ماجراجویی] یک تیم فوق‌العاده باشد؛ تیمی که بهترین‌های فورتنایت و مارول در آن حضور دارند».

جلد کمیک کراس‌اور فورتنایت و مارول

به‌نظر می‌رسد این همکاری جدید بین مارول و اپیک گیمز تنها به انتشار یک سری کمیک محدود نخواهد شد؛ چرا که با انتشار هر قسمت از کمیک Fortnite X Marvel: Zero War، افرادی که نسخه‌ی چاپ اول را بخرند به کدهایی دسترسی پیدا خواهند کرد که برای به‌دست آوردن محتویات تزئینی دیجیتال در بازی فورتنایت استفاده می‌شوند. البته یک هفته پس از انتشار هر قسمت کمیک، محتویات ذکر شده در فروشگاه داخل بازی فورتنایت در دسترس قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره‌ی همکاری مارول و اپیک گیمز جهت انتشار کمیک کراس‌اور چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده