نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴

پیوستن بازیگری جدید به فیلم Mission Impossible 7 با انتشار یک تصویر

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با انتشار تصویری از حضور یک بازیگر جدید در این فیلم اکشن خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two هم‌چنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Mission Impossible 7 تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم مأموریت غیر ممکن با انتشار تصویر جدیدی از این فیلم اکشن اعلام کرد که ماریلا گاریگا جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One باشیم:

ماریلا گاریگا در یک نقش نامشخص در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

اطلاعاتی از نقش گاریگا در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در دسترس نیست، اما شاهد یک نوشته برای تصویر هستیم که می‌گوید «ما نمی‌توانیم از گذشته فرار کنیم». این موضوع می‌تواند اشاره‌ای به احتمال ارتباط این شخصیت با ایتن هانت داشته باشد، اما اکنون اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. همچنین گاریگا که بیشتر برای بازی در فیم Bloodline و دو قسمت از سریال NCIS: Los Angeles شناخته می‌شود، در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two حضور دارد.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن و جانت مک‌تیر، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده