نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

حضور لوکی و سیلوی در تصاویر جدید از پشت صحنه فصل دوم سریال Loki

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Loki منتشر شده است که در آن شاهد حضور لوکی و سیلوی هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Loki هم‌چنان در جریان است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال لوکی منتشر شده است. در تصایر جدید از از پشت صحنه فصل دوم سریال Loki شاهد ملاقات لوکی با بازی تام هیدلستون و سیلوی با بازی سوفیا دی‌ مارتینو هستیم که پس از حوادث پایانی فصل اول این سریال قرار است دوباره با یکدیگر در یک مغازه مک‌دونالد ملاقات کنند. همچنین ایجنت موبیوس با بازی اوون ویلسون در این تصاویر دیده می‌شود:

اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی حداقل چند قسمت از فصل دوم سریال Loki را بر عهده گرفته‌اند. فصل دوم سریال لوکی قرار است در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل دوم سریال Loki قرار است در تابستان سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال لوکی نیز در ۶ قسمت تولید شود. فصل دوم این سریال که شروع کننده داستان مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول است، بخشی از فاز پنجم MCU خواهد بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده