نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱

حضور ددپول در تصویر استفاده نشده فیلم Shang-Chi

تصویر مفهومی و استفاده نشده‌ای از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر شده است که در آن شاهد حضور ددپول هستیم.

شهریور امسال فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings روی پرده‌های سینما رفت و به موفقیت بسیار خوبی در گیشه جهانی دست پیدا کرد. همچنین در آذر امسال ساخت فیلم Shang-Chi 2 رسما تایید و اعلام شد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم شانگ چی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمال داشت در فیلم Shang-Chi شاهد حضور افتخاری یک شخصیت محبوب از دنیای مارول باشیم.

اندرو کیم، طراح مارول استودیو به‌تازگی تصویری مفهومی و استفاده نشده‌ای از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد مبارزه ددپول با پروکسیما میدنایت در Golden Daggers Club هستیم. درواقع در این مکان شاهد مبارزات زیرزمینی بین شخصیت‌های مختلف در فیلم بودیم که در طول آن ددپول به‌عنوان یک ضدقهرمان محبوب و پروکسیما میدنایت به‌عنوان یک شخصیت شرور حضور دارند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مبارزه ددپول با پروکسیما میدنایت در Golden Daggers Club در کانسپت آرت استفاده نشده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

نمای زوم شده و نزدیک تر از مبارزه ددپول با پروکسیما میدنایت در Golden Daggers Club در کانسپت آرت استفاده نشده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

درواقع به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو تصمیم گرفته تا به‌جای این صحنه، از صحنه دیگری در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings استفاده کند که در طول آن شاهد مبارزه وانگ با Abomination بودیم که شرایطی نسبتا مشابه داشت. اگر این صحنه درنهایت ساخته می‌شد، اولین حضور ددپول در دنیای سینمایی مارول در فیلم Shang-Chi رخ می‌داد و حالا طرفداران این ضد قهرمان باید کمی بیشتر صبر کنند.

سیمو لیو، تونی لیانگ، آوکافینا، رونی چینگ، فلورین مانتینو، میشل یئو، فالا چن، منگر ژانگ، بن کینگزلی و بندیکت وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings به کارگردانی دستین دنیل کرتون حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز در دست ساخت است که شان لوی، کارگردان فیلم Free Guys و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Deadpool را اخیرا بر عهده گرفته است. همچنین شایعاتی مبنی‌بر حضور ددپول در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شنیده می‌شود که فعلا تایید یا تکذیب نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده