نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳

حضور دکتر هالزی در پوسترهای جدید سریال Halo

شبکه پارامونت پلاس پوسترهای جدیدی از سریال Halo منتشر کرد که کاراکترهای هالزی، سورن و کوان را به نمایش می‌گذارند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه پارامونت پلاس پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های سریال Halo (هیلو) منتشر کرده است. این سریال پس از سال‌ها توسعه و تأخیرهای فراوان براثر شیوع ویروس کرونا نهایتا در ماه آینده از شبکه‌ی پارامونت پلاس پخش خواهد شد. پوسترهای تازه نیز ناتاشا مک‌الهون بازیگر نقش دکتر کاترین هالزی، بوکیم وودبین بازیگر نقش سورن-۰۶۶ و یرین ها بازیگر نقش کوان ها را نشان می‌دهند.

پوستر دکتر کاترین هالزی در سریال هیلو

پوستر سورن-۰۶۶ در سریال هیلو

پوستر کاراکتر کوان ها در سریال هیلو

مدتی قبل کیکی ولفکیل، رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو توضیح داد که این سریال بخشی از داستان اصلی جهان هیلو نخواهد بود و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت که از آن با عنوان Halo Silver Timeline (خط زمانی نقره‌ای) یاد می‌شود. کیکی ولف‌کیل گفت: «این خط داستانی راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه بازی هیلو را پیش پای ما قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم تا بدون تداخل با یکدیگر، تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

کیکی ولفکیل اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان تأیید کرد که سریال Halo تغییر بزرگی در این مجموعه ایجاد می‌کند و چهره‌ی مستر چیف را به طرفدارها نشان خواهد داد. او در این خصوص توضیح داد: «برخی از افراد برای ۲۰ سال منتظر وقوع این اتفاق هستند و برای بعضی از مخاطب‌ها تصور رخ دادن این اتفاق بسیار دشوار است. درهرصورت ما برای هر دو آن‌ها احترام قائل هستیم؛ چه آن‌هایی که می‌خواهند چهره‌ی مستر چیف را مشاهده کنند و چه آن‌هایی که واقعا تمایلی به این کار ندارند. اما باتوجه‌به ماهیت داستان، ارتباط با مستر چیف به روشی متفاوت بسیار ضروری به‌نظر می‌رسید و در این مورد به‌خصوص باید چهره‌ی این کاراکتر به نمایش گذاشته می‌شد».

سریال Halo در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌ی پارامونت پلاس به نمایش در می‌آید. پارامونت ظاهرا امید زیادی به موفقیت این اقتباس تلویزیونی مورد انتظار دارد و پیش از شروع فصل اول از تمدید سریال برای فصل بعدی خبر داد. با اینکه اطلاعات زیادی از فصل دوم در دسترس نیست، اما می‌دانیم که دیوید وینر، خالق سریال Brave New World به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت خواهد کرد.

مستر چیف در سریال Halo

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در سریال Halo ایفا می‌کنند.

سریال Halo به ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant در قرن ۲۶ می‌پردازد. انتظار می‌رود که فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تقدیم بیننده‌ها شود. استیون اسپیلبرگ، کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تیم سازنده‌ی این اقتباس فعالیت می‌کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

شما می‌توانید تا زمان پخش سریال به‌سراغ تجربه‌ی بازی Halo Infinite بروید که درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. به‌روزرسانی نیم-فصل این بازی در هفته‌ی جاری منتشر می‌شود که شامل تغییراتی برای بخش چندنفره و داستانی است. هیلو اینفینیت به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیت‌پردازی عالی شخصیت‌های جدید Weapon و Echo-216، گان‌پلی روان و دوست‌داشتنی، فعالیت‌های فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارت‌های مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور به‌لطف طراحی نقشه‌ها و گان‌پلی، گرافیک بصری چشم‌نواز و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده