نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷

تأیید نمایش چهره مستر چیف در سریال Halo

کیکی ولفکیل در گفت‌وگو با رسانه IGN تأیید کرد که طرفدارها در سریال Halo می‌توانند چهره‌ی مستر چیف را مشاهده کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Halo (هیلو) تغییر بزرگی در این مجموعه ایجاد می‌کند و چهره‌ی مستر چیف را به طرفدارها نشان خواهد داد. کیکی ولفکیل، رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو در استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا در جریان گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان این موضوع را تأیید کرده است.

ولفکیل در این گفت‌وگو توضیح داد که چرا نمایش چهره‌ی مستر چیف با نقش‌آفرینی پابلو شرایبر در سریال Halo مهم بود: «ما تصمیم گرفتیم تا قصه‌ی این کاراکتر و به‌بیان بهتر، یک داستان شخصی را روایت کنیم. وقتی توجه خودمان را کاملا متوجه داستان کردیم و در عمق آن فرو رفتیم، به این نتیجه رسیدیم که بینندگان باید فرد داخل زره‌پوش و زیر کلاه‌خود را ببینند». رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو تاکید کرد: «شما چهره‌ی مستر چیف را خواهید دید».

او می‌گوید اشخاصی را که نمی‌خواهند چهره‌ی این کاراکتر را ببینند، درک می‌کند و برای آن‌ها احترام قائل است. اما از نظر داستانی حائز اهمیت بود که سرانجام چهره‌ی مستر چیف آشکار شود. او در این‌باره اظهار داشت: «برخی از افراد برای ۲۰ سال منتظر وقوع این اتفاق هستند و برای بعضی از مخاطب‌های دیگر، تصور رخ دادن این اتفاق بسیار دشوار است. درهرصورت ما برای هر دو آن‌ها احترام قائل هستیم؛ چه آن‌هایی که می‌خواهند چهره‌ی مستر چیف را مشاهده کنند و چه آن‌هایی که واقعا تمایلی به این کار ندارند. اما باتوجه‌به ماهیت داستان، ارتباط با مستر چیف به روشی متفاوت بسیار ضروری به نظر می‌رسید و در این مورد به‌خصوص باید چهره‌ی این کاراکتر به نمایش گذاشته می‌شد».

مستر چیف در حال مبارزه با تفنگ BR در سریال Halo

مدتی قبل کیکی ولفکیل توضیح داد که سریال Halo بخشی از داستان اصلی جهان سری بازی هیلو نخواهد بود و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت. او در این خصوص گفت: «ما دیدگاه و محتوایی داریم که با برخی از داستان‌های بازی‌های مجموعه متفاوت است. ما از آن به‌عنوان خط زمانی نقره‌ای هیلو یاد می‌کنیم که راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه پیش روی‌مان قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم و این دو بدون تداخل با یکدیگر بتوانند تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

سریال Halo در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌ی آنلاین پارامونت پلاس پخش خواهد شد. شرکت پارامونت ظاهرا امید زیادی به موفقیت این اقتباس تلویزیونی دارد. زیرا آن‌ها پیش از شروع فصل اول از تمدید سریال برای فصل بعدی خبر دادند. با اینکه اطلاعات زیادی از فصل دوم در دسترس نیست، اما می‌دانیم که دیوید وینر، خالق سریال Brave New World به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت خواهد کرد. این اقتباس تلویزیونی مورد انتظار ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant را در قرن ۲۶ دنبال می‌کند. انتظار می‌رود که فصل اول سریال هیلو در ۱۰ قسمت تقدیم بیننده‌ها شود.

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در اقتباس تلویزیونی Halo ایفا می‌کنند. نام استیون اسپیلبرگ درکنار کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تیم سازنده‌ی این سریال به چشم می‌خورد.

حلقه هیلو در بازی

مقاله‌ی مرتبط:

مدتی قبل شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Halo Infinite توسط ۲۰ میلیون بازیکن تجربه شد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. بازی هیلو اینفینیت به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیت‌پردازی عالی کاراکترهای تازه، گان‌پلی روان، فعالیت‌های فرعی ارزشمند، سیستم ارتقا کارآمد برای مهارت‌های مسترچیف، بخش چندنفره‌ی اعتیادآور به‌لطف طراحی نقشه‌ها و گان‌پلی، گرافیک بصری چشم‌نواز و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده