نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

بازگشت اعضای آکادمی آمبرلا در پوسترهای جدید فصل سوم Umbrella Academy

نتفلیکس ۷ پوستر دیگر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که اینبار تمرکز آن روی اعضای اصلی آکادمی آمبرلا است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy با محوریت شخصیت‌ها منتشر شده است. برخلاف اولین پوسترهای فصل سوم سریال آکادمی آمبرلا که تمرکز آن روی معرفی گروه جدید آکادمی اسپارو بود، تمرکز پوسترهای جدید این سریال روی بازگشت اعضای آکادمی آمبرلا است که شخصیت لایلا به‌جای بن در این پوسترها دیده می‌شود. این ۷ پوستر به مناسبت سومین سالگرد پخش فصل اول سریال The Umbrella Academy از نتفلیکس منتشر شده است و در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

جاستین کرنول در نقش مارکوس (اسپارو یک)، جاستین مین در نقش بن (اسپارو ۲)، بریتنی اولدفورد در نقش فی (اسپارو ۳)، جیک اپستاین در نقش آلفونسو (اسپارو ۴)، جنسیس رودریگز در نقش اسلون (اسپارو ۵)، کزی دیوید در نقش جیمی (اسپارو ۶) و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube) در نقش کریستوفر (اسپارو ۷)، از جمله بازیگرانی هستند که اعضای آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy را تشکیل می‌دهند.

همچنین در فصل سوم سریال The Umbrella Academy شاهد بازگشت تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الیوت پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج، کلم فیور در نقش رجینالد هارگریوز و ریتو آریا در نقش لایلا، خواهیم بود. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده