نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

انتخاب کارگردان‌های Moon Knight برای کارگردانی فصل دوم سریال Loki

سرانجام کارگردان‌های فصل دوم سریال Loki مشخص شده و مارول استودیو با دو کارگردان سریال Moon Knight به توافق رسیده است.

تیر امسال بود که پخش فصل اول سریال Loki به پایان رسید و در پایان مشخص شد این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. اما مدتی بعد کیت هرون، کارگردان و تهیه‌کننده فصل اول سریال لوکی اعلام کرد که برای فصل دوم این سریال باز نخواهد گشت و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو بالاخره اولین کارگردان‌های جدید این سریال محبوب و تحسین شده را انتخاب و معرفی کرده است.

ددلاین خبر داد که جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردان فیلم‌های مستقل علمی تخیلی و ترسناکی چون فیلم Spring، فیلم Synchronic و فیلم The Endless، وظیفه کارگردانی بیشتر قسمت‌های فصل دوم سریال Loki را بر عهده گرفته‌اند. فصل دوم سریال لوکی قرار است در ۶ قسمت تولید شود که مانند فصل اول، مایکل والدرون برای ساخت فصل دوم این سریال بازگشته است. همچنین اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد.

جاستین بنسن و ارون مورهد

تام هیدلستون و مایکل والدرون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Loki نیز حضور دارند. جاستین بنسن و ارون مورهد با دنیای سینمایی مارول غریبه نیستند و آن‌ها اخیرا وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight را بر عهده داشته‌اند که احتمالا دلیل انتخاب آن‌ها رضایت کوین فایگی، رئیس مارول استودیو از عملکرد آن‌ها در سریال شوالیه ماه بوده است. بنسن و مورهد همچنین پیش از این یک قسمت از سریال The Twilight Zone و دو قسمت از سریال Archive 81 را کارگردانی کرده بودند.

فیلم Something in the Dirt جدیدترین فیلمی است که بنسن و مورهد وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود که مارول انقدر تحت تاثیر عملکرد این دو کارگردان در سریال Moon Knight قرار گرفته که به‌دنبال قرار دادن آن‌ها در پروژه‌هایی مناسب بودند که بنسن و مورهد را در آن استفاده کنند و فصل دوم سریال لوکی در صدر این فهرست قرار داشت. انتظار می‌رود تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو و تارا استرانگ، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Loki حضور داشته باشند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده