نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

مشخص شدن تاریخ پخش فیلم West Side Story استیون اسپیلبرگ از دیزنی پلاس

والت دیزنی رسما تاریخ پخش فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ از دیزنی پلاس را تایید و اعلام کرده است.

فیلم West Side Story در ماه آذر امسال روی پرده‌های سینما رفت و با تحسین منتقدان مواجه شد، اما این فیلم موزیکال در گیشه عملکرد پایین‌تری از انتظاری را داشته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم داستان وست ساید از سرویس استریم دیزنی مشخص شده است. والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم در توییتر رسما اعلام کردند که فیلم West Side Story در تاریخ ۲ مارس (۱۱ اسفند) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

روز گذشته نامزدهای جوایز اسکار 2022 اعلام شد و فیلم West Side Story توانست نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی برای استیون اسپیلبرگ، بهترین صدا، بهترین طراحی لباس، بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی صحنه و بهترین بازیگر مکمل زن برای آریانا دبوس، شود. فیلم داستان وست ساید تاکنون بیش از ۶۴ میلیون دلار از جمله بیش از ۳۶/۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۷/۳ میلیون دلار در بازار بین‌المللی، در سراسر جهان فروش کرده است.

ریچل زیگلر در نقش ماریا در بازسازی فیلم West Side Story

فیلم West Side Story براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، تولید شده است. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این نمایش موزیکال در سال ۱۹۶۱ تولید و منتشر شده بود. استیون اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی فیلم West Side Story را بر عهده داشته است و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم داستان وست ساید بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich و فیلم Lincoln، بوده است.

انسل الگورت، ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دبوس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم West Side Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده