نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

حضور شخصیت غافلگیر کننده Book of Boba Fett در پوستر جدید سریال

لوکاس‌فیلم پوستر جدیدی از سریال The Book of Boba Fett منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش کد بین هستیم.

در پایان قسمت ششم سریال The Book of Boba Fett شاهد حضور کد بین، جایزه‌بگیر محبوب سریال انیمیشنی Clone Wars بودیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر این شخصیت از دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. به رسم پخش هر قسمت یک سریال دیزنی پلاس، لوکاس‌فیلم امروز پوستر جدیدی از سریال Boba Fett با محوریت شخصیت کد بین را منتشر کرده است. این پوستر به خوبی ظاهر ترسناک کد بین را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر کد بین در سریال The Book of Boba Fett

تمورا موریسون در نقش بوبا فت، مینگ-نا ون در نقش فنک شاند، پدرو پاسکال در نقش دین جارین (مندلورین)، جنیفر بیلز، مت بری، دیوید پاسکیسی، کری جونز، سوفی تاچر، دنی ترخو، ایمی سداریس، تیموتی اولفینت، رزاریو داوسون، کوری بورتون (صداپیشگی کد بین) و مارک همیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Book of Boba Fett حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رابرت رودریگز، استف گرین، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده داشته‌اند. قسمت هفتم و پایانی سریال بوبا فت قرار است چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس پخش شود. همچنین فصل سوم سریال The Mandalorian در دست ساخت است که انتظار می‌رود شاهد پخش فصل جدید سریال مندلورین در اواخر سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده