نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲

شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Loki از تابستان سال آینده

طبق اطلاعات ثبت شده، انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Loki از تابستان سال آینده در بریتانیا آغاز شود.

تیر امسال بود که پخش فصل اول سریال Loki به پایان رسید و در پایان مشخص شد این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان احتمالی شروع فیلم‌برداری فصل جدید سریال لوکی مشخص شد. طبق خبری که Backstage منتشر کرده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Loki برای شروع در تابستان ۲۰۲۲ در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا برنامه‌ریزی شده است. این احتمالا به این معنی است که پخش فصل دوم سریال لوکی از اوایل سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از فصل دوم سریال Loki در دسترس نیست؛ اما اکنون می‌دانیم که کیت هرون، کارگردان و تهیه‌کننده فصل اول این سریال برای کارگردانی فصل دوم باز نخواهد گشت. بااین‌حال، هنوز کارگردان یا کارگردان‌های احتمالی جدید فصل دوم سریال لوکی انتخاب و معرفی نشده‌اند و اگر این برنامه‌ریزی درست باشد، احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد. قابل انتظار است که فصل دوم سریال Loki مانند فصل قبل در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شود و در آن سرنوشت لوکی و سیلوی پس از حوادث پایانی فصل اول را مشاهده کنیم.

انتظار می‌رود تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو و تارا استرانگ، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Loki حضور داشته باشند. همچنین مانند فصل اول، مایکل والدرون برای ساخت فصل دوم سریال لوکی باز خواهد گشت. والدرون وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را نیز بر عهده داشته و احتمالا حضور او در این پروژه باعث طولانی شدن زمان ساخت فصل دوم سریال Loki شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده