نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

عقب افتادن دوباره تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 7 و 8 با بازی تام کروز

پارامونت رسما از عقب افتادن اکران فیلم Mission Impossible 7 و 8 با بازی تام کروز خبر داد و حالا این دو فیلم اکشن با یک سال تأخیر اکران خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible دوباره عقب افتاده است. پارامونت از عقب افتادن تاریخ اکران دو قسمت آینده فیلم اکشن مأموریت غیر ممکن برای یک سال خبر داده است که براساس آن، فیلم Mission Impossible 7 دیگر قرار نیست در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) اکران شود و حالا برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین فیلم Mission Impossible 8 قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲)، با یک سال تأخیر در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 7 تاکنون بارها عقب افتاده است و در ابتدا تاریخ اکران آن از ژوئیه ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۲ عقب افتاد. در ادامه اکران این فیلم اکشن تا نوامبر ۲۰۲۱ و سپس تا می ۲۰۲۲ نیز با تأخیر مواجه شد. پارامونت و اسکای‌دنس با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه گفتند:

«پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفتند تا در پاسخ به گسترش مبتلایان به ویروس کرونا و ورود سویه جدید، تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 7 و 8 را دوباره عقب بیندازند. بدین ترتیب این دو فیلم اکشن در تاریخ انتشار جدید خود به‌ترتیب در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ و در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۳ اکران خواهند شد. ما مشتاقانه منتظریم تا تجربه بی‌نظیری برای تماشاگران در سینماها فراهم کنیم.»

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال قطار سواری در فیلم Mission Impossible 7

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده