نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

پیوستن شارون استون به فصل دوم سریال The Flight Attendant

شارون استون، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده یک جایزه امی به کیلی کوئوکو برای بازی در فصل دوم سریال The Flight Attendant اضافه شده است.

آذر گذشته بود که شبکه HBO Max از تمدید سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل دوم این سریال کمدی اضافه شده است. شارون استون، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Casino و برنده یک جایزه امی برای سریال The Practice پس از توافق با شبکه HBO Max به جمع بازیگران فصل دوم سریال مهماندار هواپیما اضافه شده و قرار است نقش لیزا باودن، مادر کسی باودن را بازی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، لیزا و کسی سال‌ها از هم جدا زندگی کرده‌اند و حالا قرار است پس از سال‌ها دوباره یکدیگر را ملاقات کنند. پس از اینکه کسی گرفتار اعتیاد به الکل شد، لیزا ترجیح می‌دهد تا از دخترش دور بماند. اتفاقات فصل دوم سریال The Flight Attendant از جایی آغاز می‌شود که کسی در حال پشت سر گذاشتن بهترین لحظات زندگی خود در لس آنجلس است و حالا به‌عنوان یکی از دارایی‌های CIA شناخته می‌شود. زمانی‌که او در یک مأموریت خارج از کشور به‌طور ناخواسته شاهد یک قتل دیگر می‌شود، حالا او گرفتار فتنه بین‌المللی دیگری شده است.

کیلی کوئوکو با پالتویی صورتی رنگ در حال خواندن برگه در سریال The Flight Attendant

کیلی کوئوکو در نقش کسی باودن، زوسیا مامیت، تی آر نایت، دنیز آکدنیز، یاشا جکسون، آدری گریس مارشال، رزی پرز و گریفین متیوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Flight Attendant باز خواهند گشت. علاوه‌‌بر شارون استون، مو مک‌ری، کالی هرناندز، جی‌جی سوریا، شریل هاینز، جسی انیس، می مارتین، مارگارت چو، سانتیاگو کاباررا و شهره آغداشلو، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال مهماندار هواپیما اضافه شده‌اند.

استیو ایوکی وظیفه ساخت سریال The Flight Attendant را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم نیز بازگردد. فصل اول سریال مهماندار هواپیما در ۸ قسمت تولید شده بود که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال کمدی نیز در هشت قسمت تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود. استون اخیرا در سریال Ratched، فیلم The Laundromat، یک قسمت سریایل The New Pope و فیلم Here Today حضور داشته و به‌تازگی در فیلم What About Love، فیلم Beauty و سریال Murderville بازی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده