نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

پیوستن بازیگر برنده جایزه تونی به گل گدوت در فیلم سفید برفی دیزنی

بازیگر تازه‌ای به جمع بازیگران فیلم سفید برفی اضافه شده است که گفته می‌شود قرار است نقش یک شخصیت مرد جدید را بازی کند.

والت دیزنی در حال ساخت یک بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs محصول سال ۱۹۳۷ است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم سفید برفی اضافه شده است. اندرو برنپ، بازیگر برنده جایزه تونی پس از توافق با والت دیزنی به جمع بازیگران فیلم Snow White اضافه شده است. طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، برنپ قرار است نقش یک شخصیت جدید مرد را در فیلم سفید برفی بازی کند که قرار است در طول فیلم آواز نیز بخواند.

اندرو برنپ

علاوه‌بر برنپ، پیش از این شاهد پیوستن ریچل زیگلر، بازیگر فیلم West Side Story برای بازی در نقش سفید برفی و گل گدوت، بازیگر فیلم Wonder Woman برای بازی در نقش ملکه شیطانی به فیلم Snow White بودیم. مارک وب، کارگردان آثاری چون فیلم 500Days of Summer و دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Snow White را بر عهده دارد و مارک پلات، تهیه‌کننده فیلم La La Land و فیلم Aladdin، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم لایو اکشن سفید برفی حضور خواهد داشت.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم موزیکال نیز بر عهده ارین کرسیدا ویلسون، نویسنده فیلمنامه فیلم The Girl on the Train خواهد بود. بنژ پاسک و جاستین پل که برای ساخت موسیقی‌ها و ترانه‌های فیلم‌هایی چون فیلم La La Land، فیلم The Greatest Showman و فیلم Dear Evan Hansen شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی و آهنگ جدید برای فیلم Snow White را بر عهده خواهند داشت.

اندرو برنپ پیش از این برای بازی در تئاتر The Inheritance موفق شد جایزه تونی را در سال ۲۰۲۰ دریافت کند. او همچنین سابقه بازی در آثاری چون فیلم The Chaperone و فیلم Spare Room را داشته و اخیرا در سریال WeCrashed و سریال Under the Banner of Heaven بازی کرده است. او همچنین به‌عنوان صداپیشه در بازی Red Dead Redemption 2 نیز حضور داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده