نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

تکذیب اخبار نسخه کارگردان فیلم Eternals

طی امروز اخباری در رابطه با انتشار نسخه کارگردان فیلم Eternals همراه‌با نسخه بلوری فیلم منتشر شده بود و حالا این شایعات رسما تکذیب شده‌اند.

فیلم Eternals روز چهارشنبه هفته آینده در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت، اما امروز اخباری منتشر شد که براساس آن، قرار است نسخه کارگردان و طولانی‌تر فیلم اترنالز همراه‌با نسخه بلوری فیلم نیز منتشر شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات رسما تکذیب شده‌اند. این شایعه براساس مدت زمان ثبت شده نسخه خانگی فیلم Eternals توسط هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا فاش شد که براساس آن، مدت زمان این نسخه قرار است ۱۷۴ دقیقه باشد و باعث این گمانه‌زنی‌ها شد.

حالا توییتر رسمی BBFC در واکنش رسمی به این اخبار گفت که این مدت زمان ارتباطی به نسخه کاگردان فیلم Eternals ندارد و برای شفاف‌سازی گفت این مدت زمان شامل تفسیر صوتی فیلم، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم اترنالز و موارد بیشتر است و اخبار نسخه Director's Cut این فیلم از دنیای سینمایی مارول واقعیت ندارند. البته می‌توان انتظار داشت که صحنه‌های حذف شده فیلم Eternals بخشی از این محتوای اضافه باشند و قابل انتظار است محتوای اضافه این فیلم مانند دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول باشد.

کلوئی ژائو و ریچارد مدن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Eternals

فیلم Eternals در آبان امسال روی پرده‌های سینما رفت و جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول نتوانست در جلب نظر منتقدین موفق عمل کند و ضعیف‌ترین نمرات یک فیلم این مجموعه را به خود اختصاص داده است. فیلم Eternals با وجود دریافت نقدهای متوسط، عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشته و تاکنون بیش از ۴۰۱.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۶۴.۷ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲۳۶.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ، کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) و هری استایلز در نقش اروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده