نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

حضور نسخه متفاوت دکتر استرنج در ویدیو فاش شده فیلم Doctor Strange 2

ویدیویی از پشت صحنه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که در آن ظاهرا شاهد یک نسخه متفاوت از دکتر استرنج هستیم.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش کند

اگرچه هنوز اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به شکل رسمی منتشر نشده است، اما در تریلر فاش شده این فیلم شاهد حضور نسخه تاریکی یا عالی رتبه دکتر استرنج بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است حضور نسخه دیگری از جادوگر عالی‌رتبه مارول در فیلم Doctor Strange 2 فاش شده باشد. طبق ویدیویی که از پشت صحنه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness فاش شده، ظاهرا باید منتظر نسخه دیفندر دکتر استرنج نیز باشیم:

دانلود از آپارات

در این صحنه استرنج در حال چرخش به دور خودش است و گفته می‌شود این صحنه ممکن است در تریلر فیلم نیز وجود داشته باشد. البته حضور نسخه‌ها و متغیرهای دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار نیست اتفاق غافلگیر کننده‌ای باشد و پیش از این هالیوودریپورتر از اضافه شدن احتمالی نسخه‌های بیشتر این شخصیت خبر داده بود. همچنین اخیرا تصاویری از محصولات مرتبط با فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده که در آن شاهد دکتر استرنج مدافع هستیم که ظاهر و پوشش متفاوتی دارد:

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده