نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۲

عدم وجود ارتباط مستقیم بین سریال هیلو و بازی های مجموعه

کیکی ولفکیل در یک ویدیو تازه اعلام کرد که سریال Halo خط زمانی مجزایی خواهد داشت و سراغ روایت داستان بازی‌های مجموعه نخواهد رفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کیکی ولفکیل، رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو در استودیو ۳۴۳ اینداستریز از تفاوت خط زمانی سریال Halo با بازی‌های مجموعه خبر داده است. سریال هیلو از مدت‌ها پیش در دست ساخت قرار دارد و حتی زمان زیادی در برزخ تولید گرفتار شده بود. بااین‌حال در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ سرانجام توانستیم تریلر این اثر را مشاهده کنیم. سریال هیلو در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد.

به‌تازگی جزئیات جالبی از سریال Halo در دسترس قرار گرفته است. در ویدیوی جدیدی که توسط حساب کاربری Halopedia در توئیتر به اشتراک گذاشته شد، کیکی ولفکیل از استودیو ۳۴۳ اینداستریز توضیح داد که این سریال بخشی از داستان اصلی فعلی جهان هیلو نخواهد بود و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت. ظاهرا استودیو 343Industries از این خط داستانی با عنوان Halo Silver Timeline (خط زمانی نقره‌ای) یاد می‌کند.

کیکی ولفکیل در این‌باره اظهار داشت: «ما دیدگاه و محتوایی داریم که با برخی از داستان‌هایی که قبلا در بازی‌های مجموعه تجربه کردیم یا درباره‌ی آن‌ها خواندیم، متفاوت است. ما از آن به‌عنوان خط زمانی نقره‌ای هیلو یاد می‌کنیم که راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه پیش روی‌مان قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم. منظورم این است که فرصت تکامل هر دو را داشته باشیم و این دو بدون تداخل با یکدیگر بتوانند تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

مستر چیف در سریال Halo

باتوجه‌به گستردگی داستان کنونی هیلو به‌لطف انتشار بازی‌ها، کتاب‌ها و غیره، جای تعجبی ندارد که این تصمیم برای سریال Halo اتخاذ شده است. احتمالا اثر جدیدی که وابسته به تمام پس‌زمینه‌های داستانی و داستان‌های جاری یک مجموعه نباشد، پروسه‌ی ساخت آسان‌تری خواهد داشت. سریال هیلو ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant را در قرن ۲۶ دنبال می‌کند. با اینکه کایل کیلن و استیون کین وظیفه‌ی تولید فصل اول سریال Halo را برعهده دارند، معلوم نیست که برای فصل دوم احتمالی آن برگردند.

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در اقتباس تلویزیونی Halo ایفا می‌کنند. انتظار می‌رود که فصل اول سریال هیلو در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه‌ی پارامونت پلاس پخش شود. استیون اسپیلبرگ درکنار کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این سریال فعالیت می‌کند.

درحال‌حاضر مجموعه بازی Halo نیز وضعیت خوبی دارد. بازی Halo Infinite اخیرا در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت و استودیو ۳۴۳ اینداستریز با انتشار به‌روزرسانی‌ها از آن پشتیبانی خواهد کرد. دراین‌میان آگهی شغلی جدید 343Industries نیز حاکی از آن است که این استودیو روی یک بازی معرفی‌نشده کار می‌کند. اخیرا نشان تجاری Halo: The Endless توسط مایکروسافت ثبت شد.

کاراکترها و محیط بازی Halo Infinite

مقاله‌های مرتبط:

بازی Halo Infinite به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیت‌پردازی عالی شخصیت‌های جدید Weapon و Echo-216، گان‌پلی روان و دوست‌داشتنی، فعالیت‌های فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارت‌های مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور به‌لطف طراحی نقشه‌ها و گان‌پلی، گرافیک بصری چشم‌نواز و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کند. البته نباید مسائلی نظیر عدم وجود تفاوت میان سطح مهارت بازیکنان و پاداش‌ها و شخصیت‌پردازی نه چندان مناسب شخصیت‌های اشروم و جگا را از یاد برد که روی تجربه‌ی کلی اثر تأثیر منفی داشتند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده