نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

احتمال اضافه شدن شخصیت‌های بیشتر و جدید به فیلم Doctor Strange 2

طبق اخبار جدید، در طول فیلم‌برداری دوباره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شخصیت‌های جدید و بیشتری به فیلم اضافه شده است.

به‌تازگی اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌عنوان صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home در سالن‌های سینما پخش شده، اما این تریلر هنوز به شکل آنلاین منتشر نشده است و ما تنها نسخه فاش شده آن را دیده‌ایم. همچنین طی هفته‌های اخیر فیلم Doctor Strange 2 در حال پشت سر گذاشتن مراحل فیلم‌برداری دوباره و صحنه‌های باقی‌مانده بوده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات بیشتری از فیلم‌برداری دوباره دنباله فیلم Doctor Strange فاش شده است.

بخش هیت ویژن هالیوودریپورتر در آخرین گزارش خود در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید دوباره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بالاخره طی هفته گذشته به پایان رسیده است. هالیوودریپورتر می‌گوید که بخشی از فیلم‌برداری دوباره فیلم دکتر استرنج 2 ممکن است به‌خاطر نتایج و واکنش‌ها به سریال Loki و فیلم Spider-Man: No Way Home باشد.

متغییرهای لوکی در صحنه پس از پایان قسمت چهارم سریال Loki

مولتی‌ورس بخش اصلی داستان سریال لوکی و فیلم مرد عنکبوتی 3 است که در آن تعداد زیادی از بازیگران از مجموعه‌های دیگر به فیلم No Way Home و دنیای سینمایی مارول آمدند و در سریال Loki شاهد نسخه‌های مختلف شخصیت لوکی بودیم. طبق گفته یک منبع، مارول تصمیم گرفته تا مولتی‌ورس در دنباله فیلم Doctor Strange را بیشتر سرگرم کننده و جذاب کند. این موضوع به چه معنا است؟ ظاهرا در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است شاهد حضور افتخاری چندین شخصیت غیر منتظره و همچنین معرفی نسخه جدید برخی از شخصیت‌ها یا معرفی شخصیت‌های جدید باشیم.

این می‌تواند نوید بخش حضور دکتر استرنج در مکان‌های غیر منتظره و دیوانه‌وار را دهد. آیا قرار است بالاخره شایعات حضور پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به حقیقت تبدیل شود؟ یا بالاخره شاهد حضور کاپیتان کارتر در فیلم خواهیم بود؟ یا شاید قرار است با متغیرهای شخصیت‌هایی مثل دکتر استرنج یا اسکارلت ویج ملاقات کنیم؟ البته تریلر فیلم Doctor Strange 2 می‌تواند به یکی از این سوالات پاسخ دهد و باید ببینیم چقدر این گزارش می‌تواند درست باشد.

گرین گابلین با بازی ویلم دفو در تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده