نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲

انتشار اولین پوستر فیلم Sonic 2 | انتشار تریلر در گیم اواردز ۲۰۲۱

پارامونت سرانجام اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرد. همچنین اولین تریلر فیلم جدید سونیک نیز در گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شده است. سگا و پارامونت بالاخره اولین پوستر رسمی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر کردند که در این پوستر علاوه‌بر بازگشت سونیک و شخصیت شرور دکتر رباتنیک، شاهد حضور شخصیت Tails نیز هستیم که به‌نظر می‌رسد فیلم Sonic 2 قرار است اثری به مراتب بزرگ‌تر و با شخصیت‌های بیشتر از دنیای سونیک باشد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

سونیک، تیلز و دکتر رباتنیک در اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog 2

همچنین پارامونت و سگا تایید کردند که اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 در طول مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. مراسم The Game Awards 2021 قرار است راس ساعت ۴:۳۰ بامداد روز جمعه به وقت ایران برگزار شود. همچنین مشخص شد که کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی شخصیت تیلز (Tails) در فیلم Sonic 2 باز خواهد گشت. پیش از این ادریس البا برای صداپیشگی شخصیت ناکلز (Knuckles) انتخاب شده بود.

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی در نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده