نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳

اولین نگاه رسمی از Doctor Strange 2 در تصویر تبلیغاتی جدید فیلم

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که در آن شاهد اولین نگاه رسمی از شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم.

مراحل فیلم‌برداری دوباره و صحنه‌های اضافه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در شهر لس‌آنجلس در جریان است، اما تا به امروز تصویر رسمی از این فیلم منتشر نشده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده که نگاه رسمی از ظاهر شخصیت‌های این فیلم را ارائه می‌کند. این تصویر درواقع روی یک جعبه اسباب‌بازی لگو مرتبط با محصولات فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دیده شده است.

در این تصاویر شاهد مبارزه دکتر استرنج، آماندا چاوز و وانگ با شخصیت شرور Gargantos که یک هیولای دریایی است، هستیم، اما در تصویر کنار جعبه می‌توانیم شاهد ظاهر شخصیت‌های مختلف و اصلی باشیم. آماندا چاوز ژست مشهور نسخه کمیک آمریکا چاوز را در تصویر دارد و اسکارلت ویچ نیز ظاهر نسبتا جدیدی نسبت به سریال وانداویژن پیدا کرده است. البته ما قبلا براساس تصاویر هنری فیلم متوجه این موضوع شده بودیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Doctor Strange را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده