نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

نقش‌آفرینی کیت بلانشت و کوین کلاین در سریال جدید اپل و آلفونسو کوارون

کیت بلانشت و کوین کلاین ستاره‌های سریال جدید شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس خواهند بود که آلفونسو کوارون آن را با اقتباس از رمان Disclaimer می‌سازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم A Little Princess (پرنسس کوچک) مشغول تولید سریالی با اقتباس از رمان Disclaimer (انکار) نوشته‌ی رنی نایت برای شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس است که کیت بلانشت و کوین کلاین در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این پروژه نخستین سریال سازنده‌ی فیلم Roma (رُما) از زمان امضای قراردادی کلی با شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید.

این پروژه نخستین تجربه‌ی بازی کوین کلاین در یک سریال را رقم می‌زند که قبلا در فیلم‌های Sophie’s Choice (انتخاب سوفی) و A Fish Called Wanda (یک ماهی به نام وندا) به ایفای نقش پرداخته بود. آلفونسو کوارون وظیفه‌ی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی همه‌ی اپیزودهای سریال Disclaimer را برعهده خواهد داشت. این اولین باری است که این فیلمساز مکزیکی تمام قسمت‌های یک سریال را نوشته و کارگردانی می‌کند. علاوه‌براین، کیت بلانشت نیز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال مهیج فعالیت خواهد داشت.

کیت بلانشت نقش کاترین ریونسکرافت، یک خبرنگار مستند تلویزیونی موفق و معتبر را در سریال Disclaimer بازی می‌کند که کارش بر پایه‌ی افشای تخلفات پنهان سازمان‌های معتبر بنا نهاده شده است. وقتی یک رمان جذاب نوشته‌ی بیوه مَردی با نقش‌آفرینی کوین کلاین سر از میز کنار تخت کاترین در می‌آورد، او حیرت‌زده متوجه می‌شود که شخصیت کلیدی داستانی است که امیدوار بود تا در گذشته مدفون بماند؛ داستانی که تاریک‌ترین رازش را برملا می‌کند. رازی که کاترین می‌پنداشت به‌جز خودش کسی از آن اطلاع ندارد.

سریال Disclaimer توسط شرکت Esperanto Filmoj متعلق به آلفونسو کوارون و شرکت انانیمس کانتنت ساخته می‌شود. امانوئل لوبزکی، فیلم‌بردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Gravity (جاذبه) و برونو دل‌بونل، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم Amélie (املی)، به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری پروژه فعالیت می‌کنند. آلفونسو کوارون درکنار گابریلا رودریگز از شرکت اسپرانتو فیلموجی و دیوید لوین، داون اولمستد و استیو گولین از شرکت Anonymous Content وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Disclaimer را برعهده دارند. رنی نایت نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی اثر است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده