نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰

مشخص شدن زمان پخش فیلم Eternals روی دیزنی پلاس

طبق اطلاعات منتشر شده، سرانجام زمان پخش فیلم Eternals از شبکه دیزنی پلاس مشخص شده است و طرفداران باید کمی بیشتر منتظر آن باشند.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Eternals آغاز شده است و جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول نتوانست در جلب نظر منتقدین موفق عمل کند و ضعیف‌ترین نمرات یک فیلم این مجموعه را به خود اختصاص داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش فیلم اترنالز از دیزنی پلاس مشخص شده است. Streaming Guider تایید کرد که فیلم Eternals در روز چهارشنبه، ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۲ دی امسال) از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Eternals در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شد و دیزنی پیش از این از ۴۵ روز نمایش اختصاصی این فیلم در سالن‌های سینما خبر داده بود که طرفداران انتظار داشتند تا در شب کریسمس شاهد پخش فیلم اترنالز ازطریق دیزنی پلاس باشیم، اما مانند فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings، دوباره شاهد نمایش طولانی‌تر فیلم در سالن‌های سینما هستیم. همچنین قابل انتظار است که مانند فیلم Shang-Chi، فیلم Eternals نیز بدون هیچ هزینه اضافه‌ای در اختیار کاربران Disney Plus قرار بگیرد.

جمع شدن اعضای تیم اترنالز در پوستر جدید فیلم Eternals

فیلم Eternals با وجود دریافت نقدهای متوسط، عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشته و تاکنون بیش از ۳۴۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۴۲.۷۴۳ میلیون دلار در آمریکا و ۲۰۰.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در حال حاضر تاریخ پخش نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم اترنالز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که مانند فیلم Shang-Chi همزمان با پخش روی دیزنی پلاس یا نزدیک به پخش آن روی این سرویس استریم شاهد عرضه نسخه خانگی این فیلم ابرقهرمانی نیز باشیم.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ، کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) و هری استایلز در نقش اروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده