نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

مذاکره جیک جیلنهال برای نقش‌آفرینی در ریبوت فیلم Road House

جیک جیلنهال مشغول مذاکره با شرکت مترو گلدوین مایر برای ایفای نقش در بازسازی فیلم Road House است که احتمالا داگ لیمان کارگردان آن خواهد بود.

ظاهرا پروسه‌ی تولید ریبوت فیلم Road House شرکت مترو گلدوین مایر سرعت بیشتری گرفته است. زیرا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیک جیلنهال، بازیگر فیلم Nightcrawler مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی و داگ لیمان، کارگردان فیلم Swingers مشغول مذاکره برای کارگردانی آن است. به‌گزارش رسانه‌ی ددلاین، این پروژه اولویت زیادی برای مدیران MGM دارد که با تشکیل جلساتی با نویسندگان از آن‌ها خواستند تا پیش‌نویس قبلی فیلم را بازنویسی کنند.

فیلم اصلی Road House در سال ۱۹۸۹ میلادی روی پرده‌ی سینما رفت و رودی هرینگتون سکان هدایت آن را در دست داشت. این فیلم ماجراهای جیمز دالتون (با نقش‌آفرینی پاتریک سوویزی)، نیروی امنیتی یک غذاخوری کنار جاده در شهر کوچکی واقع در میزوری را دنبال می‌کرد که باید از شهر در برابر یک تاجر فاسد محافظت کند. این فیلم با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شد و در بین طرفداران به‌عنوان یکی از بهترین اجراهای پاتریک سوویزی فقید شناخته می‌شود. این فیلم در سال ۲۰۰۶ یک دنباله‌ی نه‌چندان موفق با نام Road House 2 برای پخش در رسانه‌ی خانگی دریافت کرد که جاناتان شیچ را در نقش پسر شخصیت جیمز دالتون قرار داد.

شرکت مترو گلدوین مایر در سال ۲۰۱۵ قصد بازسازی فیلم Road House را داشت و حتی روندا رزی، بازیگر فیلم Furious 7 را برای نقش‌آفرینی و نیک کاساوتیس، کارگردان فیلم The Notebook را برای کارگردانی آن در نظر گرفته بود. این نسخه از فیلم پس از به‌هم خوردن برنامه‌ها به‌شکل بی‌سروصدا در سال ۲۰۱۶ میلادی لغو شد. اکنون می‌توان امید داشت که این پروژه پس از پیوستن جیک جیلنهال و داگ لیمان نهایتا به مرحله‌ی تولید برسد.

هنوز معلوم نیست که آیا این بازسازی یک برداشت امروزی از داستان فیلم اصلی است یا تنها داستان Road House را بازگو خواهد کرد. جیک جیلنهال اخیرا در فیلم The Guilty شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس به ایفای نقش پرداخت که در تاریخ ۹ مهر (۱ اکتبر) از این سرویس استریم به نمایش در آمد. او فیلم اکشن The Interpreter به کارگردانی گای ریچی و فیلم اکشن-مهیج Ambulance به کارگردانی مایکل بی را نیز دارد. داگ لیمان نیز مشغول ساخت یک فیلم فضایی بدون عنوان با بازی تام کروز است که نخستین فیلم استودیویی بزرگی خواهد بود که در فضا فیلم‌برداری می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده