// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات

بالاخره مشخص شد که تماشاگرها چه زمانی می‌توانند در خانه سراغ دیدن نسخه‌ی باکیفیت فیلم The Last Duel با بازی جودی کومر، بن افلک، مت دیمون و آدام درایور بروند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم The Last Duel مشخص شده است. نسخه دیجیتالی فیلم آخرین دوئل به کارگردانی ریدلی اسکات در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) منتشر خواهد شد و نسخه‌های فیزیکی که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) آذر از راه می‌رسند. در حقیقت به ترتیب در دو تاریخ نام‌برده نسخه‌های غیرقانونی Web-Dl و بلوری اثر آماده‌ی دانلود خواهند بود.

فیلم The Last Duel توسط استودیوهای قرن بیستم تولید و توسط والت دیزنی ماه گذشته اکران شد که بن افلک، آدام درایور، جودی کومر و مت دیمون را در گروه بازیگران دارد. فیلم آخرین دوئل با حدود ۱۰۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده است و شکست مالی بزرگی را در سینماها تجربه می‌کند.

همزمان با پخش فیلم آخرین دوئل، مستند ساخت آن به اسم The Making of the Last Duel هم وارد اکران خانگی خواهد شد. اثر حماسی تاریخی جدید ریدلی اسکات به آخرین دوئل رسمی برگزارشده در فرانسه می‌پردازد و مخاطب را به قرن ۱۴ میلادی می‌برد. قصه هم راجع به یک اتهام جدی و تبدیل شدن دو دوست به دشمن یکدیگر است.

براساس اطلاعات سایت راتن تومیتوز، ۸۶ درصد منتقدها از فیلم The Last Duel راضی هستند و این اثر در لحظه‌ی نوشته شدن خبر، نمره‌ی ۷.۷ از ۱۰ را در سایت IMDB دارد. میانگین نمرات منتقدها به فیلم The Last Duel در متاکریتیک، ۶۷ از ۱۰۰ است. رسانه‌ی کولایدر می‌گوید که حداقل سه بازیگر فیلم شانس نامزدی اسکار دارند و فیلم‌نامه‌ی نوشته‌شده توسط افلک، دیمون و نیکول هولوفسنر هم شاید بتواند در برخی مراسم‌ها موفق به کسب جایزه شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده