نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲

احتمال مشخص شدن شخصیت منفی اصلی فیلم Doctor Strange 2

تصویری از جعبه یک پازل ۱۰۰۰ قطعه متعلق به فیلم Doctor Strange 2 فاش شده است که ممکن است شخصیت شرور اصلی این فیلم مورد انتظار را فاش کرده باشد.

ادامه این خبر ممکن است بخشی از داستان و اتفاقات فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش کند

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است یکی از مهم‌ترین فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول باشد، اما اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یکی از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم Doctor Strange 2 مشخص شده باشد. به‌تازگی تصویر جعبه یکی از محصولات مرتبط با دنباله فیلم Doctor Strange در Resetera فاش شده که روی تصویر جعبه شاهد حضور شخصیت شرور و منفی Shuma-Gorath هستیم:

جعبه هزار قطعه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با محوریت مبارزه دکتر استرنج با شوما گوراث

این جعبه درواقع یک پازل ۱۰۰۰ قطعه است که در آن دکتر استرنج در حال مبارزه با شوما گوراث است که یکی از دشمنان برجسته و مهم این شخصیت در دنیای کمیک مارول نیز است. شخصیت شرور شوما گوراث توسط استیو انگلهارت و فرانک برنر خلق و برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Marvel Premiere که در سال ۱۹۷۲ منتشر شد، معرفی شد. نام و طراحی این شخصیت برگرفته از داستان کوتاهی به‌نام The Curse of the Golden Skull اثر رابرت هاوارد برگرفته شده که این داستان در سال ۱۹۲۰ منتشر شد که داستانی لاوکرفتی دارد.

شخصیت شوما گوراث همچنین حضور کوتاهی در سریال What If نیز داشته است که دکتر استرنج در قسمت چهارم او را احضار می‌کند تا قدرتش را کنترل کند، اما همه‌چیز خوب پیش نمی‌رود. همچنین در قسمت اول انیمیشن What If نیز ظاهرا شاهد حضور این شخصیت شرور بودیم که با کاپیتان کارتر و استیو راجرز مبارزه کرد. در حال حاضر مارول به شکل رسمی حضور Shuma-Gorath را در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید نکرده است، اما پیش از این شایعاتی مبنی‌بر حضور این شخصیت منتشر شده بود.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Doctor Strange را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده