نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱

بندیکت کامبربچ فیلمبرداری دوباره فیلم Doctor Strange 2 را تایید کرد

بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج تایید کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است به‌زودی دوباره جلوی دوربین برود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و هنوز تصویر یا تریلری از این فیلم مورد انتظار منتشر نشده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌برداری دوباره فیلم Doctor Strange 2 به‌زودی قرار است انجام شود. بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در مصاحبه با برنامه Today تایید کرد فیلم‌برداری دوباره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است طی ماه نوامبر و دسامبر (آبان تا اواخر آذر) انجام شود.

حتی با اینکه این خبر پس از تأخیر ۶ هفته‌ای اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر می‌شود، اما خبر غافلگیر کننده‌ای نیست. فیلم‌برداری دوباره به امری عادی در هالیوود امروز تبدیل شده که در طول آن ممکن است در طول دوره تدوین، فیلمسازان تصمیم به تغییر یا حذف بخش‌هایی از یک فیلم بگیرند و این صحنه‌ها دوباره فیلم‌برداری شوند یا صحنه به‌صورت کامل تغییر کند. همچنین ممکن است بخش‌هایی از یک فیلم که در فیلم‌برداری اصلی گرفته نشده، در فیلم‌برداری دوباره جلوی دروبین برود که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا چنین موضوعی بیشتر رواج پیدا کرده است.

لوگو فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Doctor Strange را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود، اما حالا فیلم Doctor Strange 2 با حدود ۶ هفته تأخیر برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده