نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

رابین ویلیامز به بازی در نقش لوپین در هری پاتر علاقه داشت

با فرارسیدن بیستمین سالگرد اکران اولین فیلم هری پاتر، کارگردان قسمت اول این فیلم به علاقه‌ی رابین ویلیامز به بازی در نقش یکی از شخصیت‌های فیلم پرداخته است.

کریس کلمبوس، کارگردان فیلم Harry Potter and the Philosopher’s Stone به مناسبت بیستمین سالگرد آغاز مجموعه‌ی سینمایی هری پاتر با مجله‌ی Total Films به مصاحبه پرداخته و درباره اتفاقات پشت صحنه‌ی فیلم و جزئیاتی که تاکنون درباره آن‌ها صحبت نشده گفت‌وگو کرده است. یکی از این اتفاقات، به رابین ویلیامز، کمدین اسطوره‌ای فقید مربوط می‌شود که به مهارت‌ بالای بداهه گویی و تنوع شخصیتی گسترده‌ی خود در خلق آثار کمدی و درام شهرت داشته و به‌عنوان یکی از بهترین کمدین‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

براساس گفته‌های کلمبوس، ویلیامز علاقه‌مند به بازی در نقش پروفسور ریموس لوپین در این مجموعه بوده است. ریموس لوپین یکی از شخصیت‌های مهم سری هری پاتر، نوشته‌ی جی کی رولینگ است که یک سال به اشتغال در مدرسه هاگوارتز به‌عنوان معلم دفاع دربرابر جادوی سیاه پرداخته و سپس به محفل ققنوس پیوست. ریموس که با پدر هری پاتر و سیریوس بلک پدر خوانده وی و همچنین پیتر پتی گرو در دوران جوانی در گروهی به‌نام غارتگران بودند، یک گرگینه بود که شب‌های بدر کامل ماه به یک گرگینه تبدیل می‌شد.

دیوید تیولیس، بازیگر انگلیسی نقش لوپین را در فیلم‌های هری پاتر ایفا می‌کرد. کلمبوس می‌گوید که ویلیامز همیشه بازی در نقش لوپین را در ذهن داشت: «من با رابین ویلیامز گفتگویی داشتم که ظاهراً می‌خواست نقش لوپین را در فیلم بازی کند. برای من خیلی سخت بود که به او بگویم این یک کار کاملاً به لهجه‌ی انگلیسی نیاز دارد و کاری از دست من ساخته نیست.»

رابین ویلیامز و لوپین

اصالت لهجه‌ی شخصیت‌های فیلم، چیزی بود که قطعاً طرفداران در آن زمان از آن رضایت داشتند، اما این باعث سرافکندگی است که چنین چیزی موجب شده تا از دیدن رابین ویلیامز در نقش شخصیتی مانند لوپین، الستور مودی یا حتی هاگرید محروم شویم.

اگر هنوز هم علاقه‌مند به محتوای مربوط‌به مجموعه‌ی دوست داشتنی هری پاتر هستید، می‌توانید در مطالب اختصاصی حقایق جالب هری پاتر و سرنوشت بازیگران Harry Potter در اینباره بیشتر بخوانید. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده