نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

سفر به دنیای موزیکال استیون اسپیلبرگ در تریلر جدید فیلم West Side Story

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تریلر جدیدی از بازسازی فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم West Side Story منتشر شده است. تریلر جدید فیلم داستان وست ساید ما را بیشتر با داستان و اتفاقات این فیلم موزیکال و اجراهای آن آشنا می‌کند که در آن قرار است داستانی عاشقانه، موزیکال و همچنین اختلافات فرهنگی را مشاهده کنیم. فیلم West Side Story داستان دعوای دو گنگ خیابانی با قومیت‌های مختلف می‌پردازد که یکی اصالتاً پورتوریکویی است و دیگری سفیدهای کارگر. در ادامه تونی که یکی از اعضای گروه سفیدها است، عاشق ماریا خواهر برناردو، رهبر گروه پورتوریکویی‌ها می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم West Side Story را ازطریق یوتیوب استودیوی قرن بیستم تماشا کنید.

فیلم West Side Story براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، تولید شده است. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این نمایش موزیکال در سال ۱۹۶۱ تولید و منتشر شده بود. استیون اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی فیلم West Side Story را بر عهده داشته است و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم داستان کرانه غربی بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، بوده است.

انسل الگورت، ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دی‌باس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم West Side Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم West Side Story برای اکران در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است. طبق گفته دیزنی، فیلم داستان وست ساید قرار است ۴۵ روز اکران اختصاصی را تجربه کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده