نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

پایان فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز بالاخره به پایان رسید و تصاویری هم از پشت صحنه این فیلم اکشن منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 سرانجام به پایان رسیده است. در ابتدا مارتین اسمیت که یکی از اعضای تیم تولید این فیلم اکشن جاسوسی است، با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible خبر داد که در این تصویر،‌ او به‌همراه دو نفر دیگر از تیم تولید فیلم مأموریت غیر ممکن قابل مشاهده است که یک کلاکت فیلم‌برداری بزرگ در دست دارند که به انجام تولید فیلم طی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اشاره دارد:

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم مأموریت غیر ممکن 7 بارها به علت همه‌گیری ویروس کرونا و مبتلا شدن اعضای تیم تولید به این بیماری، تعطیل شده بود و سازندگان مشکلات زیادی را طی این ماه‌ها داشته‌اند. همچنین کریستوفر مک‌‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 تصویر دیگری را از پشت صحنه تولید این فیلم اکشن منتشر کرد که در آن او درکنار تام کروز روی قطار ظاهرا سقوط کرده قابل مشاهده است و در پیام خود خبر پایان یافتن تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible را رسما تایید و از تمامی اعضای تیم تولید تشکر کرد:

تام کروز و کریستوفر مک کوری درکنار هم روی قطار سقوط کرده در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 نشسته‌اند

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز،  کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

مدتی پیش پارامونت از تأخیر دوباره تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 7 تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) خبر داد. همچنین تاریخ اکران فیلم Top Gun: Maverick، دیگر فیلم تام کروز نیز تا تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) عقب افتاده است. بااین‌حال، فیلم Mission Impossible 8 همچنان قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود، اما زمان شروع تولید این فیلم اکشن هنوز مشخص نشده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده