نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱

تمرین های خطرناک تام کروز برای بدلکاری فیلم Mission Impossible 7

گزارش‌های منتشر شده از پشت صحنه‌ی فیلم Mission Impossible 7 از دیوانه‌وارترین و سخت‌ترین بدلکاری‌های دوران حرفه‌ای تام کروز در این فیلم خبر می‌دهند.

جدا از توانایی بالای تام کروز در ایفای نقش‌های مختلف، این بازیگر کهنه‌کار بخش اعظمی از محبوبیت خود را مدیون انجام بدلکاری‌ صحنه‌های اکشن فیلم‌هایش است. به‌این صورت که کروز هرگز برای صحنه‌های اکشن فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کند، هرگز سراغ بدلکار نمی‌رود و خودش تمامی فعالیت‌های اکشن فیلم‌هایش را اجرا می‌کند. کروز مدتی است که مشغول تولید و فیلم‌برداری Mission: Impossible 7 است و طبق سنت همیشگی، تمامی لحظات خطرناک و تمام بدلکاری‌های کاراکترش در این فیلم را شخصا انجام داده است. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون با استناد به‌گزارش‌ها و ویدیوهای پخش شده در رویداد سینماکان، به‌نظر می‌رسد که کروز در این فیلم خطرناک‌ترین و سنگین‌ترین بدلکاری‌های دوران حرفه‌ای خود را انجام داده است.

تام کروز درحال پرش با موتور در فیلم‌برداری ماموریت غیرممکن 7

با توجه‌به‌ ویدیوهای نمایش‌داده شده در رویداد سینماکان، کروز برای هنرنمایی دوباره در نقش ایتن هانت و آفرینش لحظات اکشن در این فیلم، ۵۰۰ پرش اسکای‌دایو و ۱۳۰۰ پرش با موتور را تمرین کرده تا به‌آمادگی کامل برای فیلم‌برداری برسد؛ تمرین‌هایی به‌شدت سنگین که انجامشان به‌خودی خود شبیه به یک مأموریت غیر ممکن است! کروز در جریان فیلم‌برداری این اثر، پرش با موتور از یک صخره در نروژ را تجربه و ضبط کرده است. موردی که به‌نقل از کروز، خطرناک‌ترین بدلکاری دوران حرفه‌ای او محسوب می‌شود.

طی یکی از ویدیوهایی که پارامونت در جریان رویداد سینماکان از پشت‌صحنه‌ی فیلم مورد بحث و بدلکاری‌های تام کروز نمایش داد، این بازیگر محبوب و شجاع پیرامون صحنه‌های اکشن فیلم مأموریت غیرممکن 7 چنین گفت:

«این با اختلاف خطرناک‌ترین حرکتی بود که طی دوران حرفه‌ام انجام داده‌ام. ما برای ثبت چنین چیزی سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم. از زمان کودکی دوست داشتم چنین کاری را انجام بدهم.»

در ادامه‌ی ویدیوی مورد بحث کریستوفر مک‌کوری، نویسنده و کارگردان این فیلم را می‌بینیم که پیرامون ضبط لحظات اکشن این فیلم و قسمت بعدی آن چنین می‌گوید:

«تنها چیزی که من را می‌ترساند، برنامه‌های ما [برای ضبط صحنه‌های اکشن] فیلم مأموریت غیرممکن 8 است.»

فیلم‌برداری مأموریت غیر ممکن 7 بعد از وقفه‌های پی‌درپی ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، به‌نظر درحال اتمام است. تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز،  کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible هنرنمایی می‌کنند. کریستوفر مک‌‌کوری نویسندگی و کارگردانی این قسمت و قسمت بعدی سری مأموریت غیرممکن را عهده‌دار است.

فیلم Mission Impossible 7 در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران می‌شود. گفتنی است که فیلم Mission Impossible 8 نیز در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده