نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

پایان یافتن فیلمبرداری فصل سوم سریال The Umbrella Academy نتفلیکس

نتفلیکس از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Umbrella Academy خبر داده؛ فصلی که طبق گفته بازیگران بهترین فصل سریال است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Umbrella Academy در بهمن گذشته رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال ابرقهرمانی به پایان رسیده است. نتفلیکس با انتشار ویدیویی که می‌توانید در صفحه توییتر آکادمی آمبرلا آن را مشاهده کنید، این خبر را اعلام کرد که در طول این ویدیو، بازیگران سریال از جمله اعضای خانواده هارگریوز به این خبر واکنش نشان می‌دهند. در بخشی از این ویدیو، امی ریور لمپ‌من، بازیگر نقش آلیسون گفت که به‌نظر او فصل سوم، بهترین فصل سوم سریال The Umbrella Academy است.

در فصل سوم سریال The Umbrella Academy شاهد بازگشت تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الیوت پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز و ایدن گالاگر در نقش شماره پنج، خواهیم بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال در شهر تورنتو در کشور کانادا انجام شده است که انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

نامبر فایو با تبر در دست در فصل دوم سریال The Umbrella Academy

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن خواهد بود و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. در پایان فصل دوم سریال The Umbrella Academy شاهد یک کلیف‌هنگر و حضور یک گروه جدید به‌نام آکادمی اسپارو بودیم که تنها نقطه مشترک آن‌ها با یکدیگر، شخصیت بن بود. در این پایان یک نسخه متفاوت از رجینالد هارگریوز با بازی کلم فیور و بن (اسپارو ۲) با بازی جاستین مین به نمایش گذاشته شد.

علاوه‌بر مین، جاستین کرنول در نقش مارکوس (اسپارو یک)، بریتنی اولدفورد در نقش فی (اسپارو ۳)، جیک اپستاین در نقش آلفونسو (اسپارو ۴)، جنسیس رودریگز در نقش اسلون (اسپارو ۵)، کزی دیوید در نقش جیمی (اسپارو ۶) و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube) در نقش کریستوفر (اسپارو ۷)، دیگر بازیگرانی هستند که اعضای آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy را تشکیل می‌دهند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده