// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

تقدیر جشنواره سینمایی مطرح Karlovy Vary از جانی دپ

پس از آن که جشنواره سن سباستین خبر از اهدا بالاترین افتخار خود به جانی دپ داد، حالا یک فستیوال سینمایی مطرح دیگر اروپایی هم قصد تقدیم کردن جایزه ویژه به این هنرمند را دارد.

جشنواره فیلم بین‌المللی San Sebastián در کشور اسپانیا و جشنواره فیلم بین‌المللی Karlovy Vary در کشور جمهوری چک هر دو امسال جایزه‌ای ویژه را برای جانی دپ کنار گذاشته‌اند. هر دو این جشنواره‌های سینمایی مطرح اروپایی همچون جشنواره برلین، جشنواره کن و جشنواره ونیز جزو ۱۴ جشنواره فیلم رقابتی کلاس A جهان هستند. جان کریستوفر دپ دوم ملقب به جانی دپ در جشنواره فیلم کارلووی واری سال ۲۰۲۱ میلادی به خاطر «عملکرد لایق تحسین بلندمدت» جایزه را دریافت می‌کند.

امسال جشنواره فیلم کارلووی واری کشور جمهوری چک برای پنجاه‌وپنجمین بار برگزار می‌شود. مسئولان جشنواره، اهدای جایزه به ستاره‌ی آثاری همچون مجموعه فیلم Pirates of the Caribbean و فیلم Ed Wood را مربوط‌به آورده‌های بسیار مهم سینما و فیلم های جانی دپ برای می‌دانند. آن‌ها میزبانی از دپ طی جشنواره‌ی امسال را یک افتخار برای خود به شمار می‌آورند.

با این اوصاف جانی دپ یک بار طی ماه آگست/اوت سال ۲۰۲۱ میلادی و یک بار طی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی جایزه‌ای ارزشمند و مهم را به ویترین افتخارات خود می‌افزاید. فیلم Donnie Brasco، فیلم What's Eating Gilbert Grape، فیلم Finding Neverland، فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street، فیلم Charlie and the Chocolate Factory و صدالبته فیلم ادوارد دست‌قیچی از جمله آثار حاضر در کارنامه‌ی هنری دپ هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده