نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸

انتشار اولین تصویر از فیلم جدید نتفلیکس با بازی فلورنس پیو

نتفلیکس اولین تصویر رسمی از فیلم The Wonder با بازی فلورنس پیو را منتشر کرده است که حکایت از آغاز فیلم‌برداری این فیلم دارد.

اردیبهشت امسال خبری منتشر شد مبنی‌براینکه فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Little Women قرار است در فیلم The Wonder به کارگردانی سباستین للیو به ایفای نقش بپردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. نتفلیکس اولین تصویر فیلم The Wonder را منتشر کرد که در آن شاهد حضور فلورنس پیو در نقش لیب رایت هستیم. پیو در این تصویر ظاهری شبیه به نقش او در فیلم Lady Macbeth پیدا کرده است و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فلورنس پیو در نقش لیب رایت در فیلم The Wonder نتفلیکس

اتفاقات فیلم The Wonder در کشور ایرلند سال ۱۸۵۹ جریان دارد که داستان یک پرستار انگلیسی به‌نام لیب رایت را دنبال می‌کند که به یک دهکده کوچک دعوت شده تا از نزدیک یک سری ناهنجاری‌های پزشکی ادعا شده و شبیه به معجزه را مشاهده کند. گفته می‌شود یک دختر در این روستا ماه‌هاست که بدون خوردن غذا زنده مانده است. توریست‌ها به کلبه‌ی این دختر یازده ساله هجوم آوردند و یک روزنامه‌نگار نیز برای تهیه گزارش به آن‌جا آمده است. داستان فیلم The Wonder درباره دو غریبه‌ای است که زندگی یکدیگر را دگرگون خواهند کرد. یک داستان روانشناختی هیجان انگیز و ماجرایی از عشق دربرابر شرارت.

سباستین للیو وظیفه کارگردانی فیلم The Wonder را بر عهده دارد که پیش از این برای کارگردانی آثاری چون فیلم A Fantastic Woman و فیلم Gloria شناخته شده است. علاوه‌بر کارگردانی، للیو به‌همراه آلیس برچ، نویسنده سریال Normal People وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم شبکه نتفلیکس را براساس رمانی به همین نام اثر اما داناهیو نیز بر عهده دارد. فلورنس پیو، نیام الگار، کیران هایندز، تام برک، الین کسدی، درموت کرولی، توبی جونز، برایان اف. اوبرن، دیوید ویلمت و کیلا لرد کسدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Wonder حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مقاله‌ مرتبط:

انتظار می‌رود فیلم The Wonder در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. فلورنس پیو طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Lady Macbeth، سریال The Little Drummer Girl، فیلم Fighting with My Family، فیلم Midsommar و فیلم زنان کوچک شناخته شده و اخیرا نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow بازی کرده است که انتظار می‌رود شاهد بازگشت او در سریال Hawkeye نیز باشیم. همچنین پیو اخیرا در فیلم Don't Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد بازی کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده