نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴

پوسترهای جدید فیلم Free Guy با الهام از بازی هایی چون Doom تا GTA

به‌تازگی پوسترهای جدیدی از فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز منتشر شده است که این پوسترها با الهام از بازی‌های مشهور و محبوب طراحی شده‌اند.

جمعه این هفته سرانجام فیلم Free Guy روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم اکشن کمدی با الهام از بازی‌های ویدیویی ساخته شده است که اخیرا منتقدان به تحسین از این فیلم پرداخته و آن را بهترین فیلم ساخته شده براساس بازی‌های ویدیویی معرفی کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم مرد آزاد منتشر شده است. پوسترهای جدید فیلم Free Guy با الهام از بازی‌های ویدیویی محبوبی چون بازی GTA، بازی Doom، بازی Super Mario 64، بازی Minecraft، بازی Among Us، بازی Animal Crossing، بازی Mega Man و بازی Street Fighter 2 طراحی و منتشر شده‌اند که در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

فیلم Free Guy داستان شخصیتی به‌نام گای را بر دنبال می‌کند که گوینده یک بانک است. در واقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد. او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند.

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، لیل رل هاوری و کمیل کاستک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن و زک پن بر عهده شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum و چند قسمت از سریال Stranger Things، بوده است. همچنین در این فیلم اکشن کمدی قرار است شاهد حضور افتخاری بازیگران و اشخاصی چون کریس ایوانز، دواین جانسون، چنینگ تیتوم، هیو جکمن، تینا فی، جان کرازینسکی، پوکی‌مان، DanTDM، نینجا و جک‌سپتیک‌آی، نیز باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده