بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱

بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱

چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹

در این مقاله قرار است ۲۵ فیلم کمدی را که برخی از آن‌ها منتشر شده‌اند و برخی در صف انتشار هستند را معرفی کنیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم. پس در ادامه با زومجی و بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ همراه باشید.

سال ۲۰۲۰ بود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران بسیاری از فیلم‌های سال گذشته به سال ۲۰۲۱ موکول شود و حالا با بهبود وضعیت، شاهد نمایش فیلم‌های بیشتری ازطریق سرویس‌های استریم، بازار خانگی و حتی سالن‌های سینما هستیم. مانند هر سال، در سال ۲۰۲۱ شاهد اکران فیلم های کمدی متعددی هستیم که بخشی از این فیلم‌ها، فیلم‌هایی هستند که اکران یا پخش آن تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده بود یا بخشی از این فیلم‌ها آثاری هستند که در طول سال ۲۰۲۰ و در شرایط سخت کرونایی فیلم‌برداری شده بودند. حال در این مقاله قرار است ۲۵ فیلم را معرفی کنیم که بخشی از آن‌ها ممکن است همین الان هم منتشر شده باشند، اما بخشی دیگر از فیلم‌های این فهرست هنوز روی پرده نرفته‌اند یا ازطریق سرویس‌های استریم پخش نشده‌اند. آثاری که ممکن است همین الان هم بی‌صبرانه منتظر اکران آن‌ها باشیم، اما در این فهرست به آثار دیگری که شاید چیزی در مورد آن‌ها نشنیده بودیم، نیز خواهیم پرداخت. پس در ادامه با زومجی و فهرست بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ همراه باشید.

رتبه‌بندی فیلم‌ها براساس تاریخ اکران است


بهترین فیلم های کمدی 2021

کاترین نیوتون و کایل آلن در وسط خیابان در فیلم The Map of Tiny Perfect Things

۲۵- فیلم The Map of Tiny Perfect Things

فیلم نقشه چیزهای کوچک و عالی

کارگردان: ایان ساموئلز

نویسنده: لو گروسمن

بازیگران: کاترین نیوتون، کایل آلن، جرماین هریس، آنا میکامی، جاش همیلتون، کلئو فریز، جورجا فاکس و ال مادریگال

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم The Map of Tiny Perfect Things در IMDB: ۶.۸

 فیلم The Map of Tiny Perfect Things به‌عنوان نسخه ۲۰۲۱ فیلم Palm Springs شهرت پیدا کرده است

فیلم The Map of Tiny Perfect Things داستان  دو نوجوان به‌نام‌های مارگارت و مارک را دنبال می‌کند که زندگی‌شان در یک روز متوقف شده و مدام یک روز مشابه را زندگی می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که از این فرصت استفاده کرده و نقشه‌ای از چیزهای منحصر به‌فردی را که در طول یک روز در شهر رخ می‌دهد، درست کنند. فیلم The Map of Tiny Perfect Things درواقع یک فیلم کمدی عاشقانه است که اتفاقات آن در درون یک حلقه زمانی رخ می‌دهد و در نگاه اول می‌توان شباهت غیر قابل انکار آن با فیلم Palm Springs را مشاهده کرد، اما فیلم درنهایت داستان و روایت خودش را دارد و در طول آن یک فیلم کمدی عاشقانه دلنشین را شاهد هستیم که می‌تواند برای ساعاتی هم که شده، بیننده را با خود همراه کند. فیلم The Map of Tiny Perfect Things در مجموع نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کرده و در بهمن گذشته از شبکه آمازون پخش شد.


لانا کاندر در فیلم To All The Boys: Always and Forever

۲۴- فیلم To All The Boys: Always and Forever

فیلم تقدیم به همه پسران: همیشه و تا ابد، لارا جین

کارگردان: مایکل فیموگناری

نویسنده: کیتی لاوجوی

بازیگران: لانا کاندر، نوحا سنتینو، جردن فیشر، آنا کتکارت، جنا پریش، راس باتلر، مدلین آرتور، امیلیا باراناک، ترزو ماهورو، هالند تیلور، سارایو بلو، جان کوربت، کلسی ماوما و جلوی تائو

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم To All The Boys: Always and Forever در IMDB: ۶.۳

پس از موفقیت فیلم To All the Boys I've Loved Before در سال ۲۰۱۸ بود که نتفلیکس تصمیم گرفت تا ادامه این فیلم را تولید کند. درواقع این فیلم کمدی عاشقانه اقتباسی از یک رمان سه‌گانه بود و پس از انتشار فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You در سال ۲۰۲۰، حالا نوبت به فیلم To All the Boys: Always and Forever رسید که آخرین قسمت از این مجموعه فیلم است. قسمت سوم و پایانی این فیلم کمدی عاشقانه در سال آخر دبیرستان لارا جین جریان دارد که به یک سفر خانوادگی به کره می‌رود و حالا در حال برنامه‌ریزی برای دانشگاه خود است؛ یک برنامه دو بخشی که یک بخش آن بدون پیتر و یک بخش دیگر با پیتر. فیلم To All the Boys: Always and Forever درنهایت در بهمن ۹۹ از نتفلیکس پخش شد و توانست نقدهای مثبتی را نیز دریافت کند که بسیاری آن را پایانی مناسب برای این فیلم کمدی عاشقانه می‌دانند که طی سه سال طرفداران را همراه خود کرده است.


مارلا سالمندان را بررسی می کند فیلم خیلی اهمیت میدم

۲۳- فیلم I Care a Lot

فیلم بسیار مراقبت می‌کنم

کارگردان: جی بلیکسن

نویسنده: جی بلیکسن

بازیگران: رزمند پایک، پیتر دینکلیج، ایزا گونزالس، کریس مسینا و دایان ویست

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم I Care a Lot در IMDB: ۶.۳

رزمند پایک برای فیلم I Care a Lot توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم کمدی یا موزیکال را دریافت کند

فیلم I Care a Lot داستان مارا گریسون را دنبال می‌کند که یک کلاهبردار است و او سیستم قانونی را قانع می‌کند تا سرپرستی افرادی را به او دهند تا آن‌ها را از آسایشگاه خارج و با دادن آرام بخش، ارتباط این افراد را با دنیای بیرون قطع کند. پس از آن با فروش خانه اموال این افراد، پول آن‌ها را به جیب می‌زند. فیلم I Care a Lot توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند که بخش زیادی از این تحسین به بازی رزمند پایک اختصاص دارد که برای بازی در این فیلم کمدی تاریک توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم کمدی یا موزیکال را دریافت کند. فیلم I Care a Lot در بهمن ۹۹ از شبکه نتفلیکس پخش شد و یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس استریم در سال ۲۰۲۱ لقب گرفته است. همچنین در این فیلم شاهد حضور بازیگران دیگری مثل پیتر دینکلیج و ایزا گونزالس نیز هستیم.


میش فایفر و لوکاس هجز در فیلم French Exit

۲۲- فیلم French Exit

فیلم خروج فرانسوی

کارگردان: آزازل جیکوبز

نویسنده: پاتریک دوویت

بازیگران: میشل فایفر، لوکاس هجز، والری ماهافی، ایموجن پوتس، سوزان کوین، دانیل مک دونالد، ایزاک دو بانکوله و تریسی لتس

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم French Exit در IMDB: ۶

فیلم French Exit داستان یک زن بیوه را دنبال می‌کند که به‌همراه پسر بیکارش به فرانسه سفر می‌کند تا آخرین ارثی را که برای آن‌ها باقی مانده است، بفروشد، اما در ادامه با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. این فیلم کمدی درام در بهمن گذشته پخش شد و توانست نقدهای مثبت و متوسط زیادی را دریافت کند. در مجموع بازی میشل فایفر توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند و آن را نقطه قوت و مثبت فیلم می‌دانند. فیلم French Exit با اینکه پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک فیلم کمدی خوب را داشت، اما در هر حال همچنان یک اثر جذاب و سرگرم کننده است و می‌تواند بیننده را برای ساعاتی هم که شده با خود همراه کند.


فیلم Flora & Ulysses

۲۱- فیلم Flora & Ulysses

فیلم فلورا و اولیس

کارگردان: لنا خان

نویسنده: برد کاپلند

بازیگران: ماتیلدا لالر، آلیسون هانیگان، بن شوارتز، انا دیویر اسمیت، دنی پودی، جنین گرافلو، کیت میکوچی، جان کسیر و بابی موینیهان

تاریخ اکران: ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۱ اسفند ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم Flora & Ulysses در IMDB: ۶.۳

فیلم Flora & Ulysses داستان یک دختر بچه به‌نام فلورا و یک سنجاب با قدرت‌های باورنکردی به‌نام اولیس را دنبال می‌کند. فلورا خیلی زود متوجه قدرت‌های اولیس می‌شود و در ادامه شاهد ماجراجویی آن‌ها هستیم. فیلم Flora & Ulysses در اسفند گذشته از دیزنی پلاس به‌‌صورت اختصاصی پخش شد و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و از آن به‌عنوان یک فیلم کمدی و خانوادگی جذاب که تمامی اعضای خانواده می‌توانند از تماشا آن لذت ببرند، یاد شده است. از نکات جالب فیلم Flora & Ulysses این است که بسیاری از طرفداران مارول یاد شخصیت دختر سنجابی افتاده و حتی به شوخی گفتند که بالاخره فیلم Squirrel Girl ساخته شده است تا یکی از دلایل سر زبان افتادن این فیلم مقایسه آن با شخصیت دختر سنجابی باشد. در هر حال فیلم Flora & Ulysses می‌تواند یک فیلم مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی مخصوصا زمانی‌که افراد کم سن و سال حضور دارند، باشد.


دن استیونز در فیلم Blithe Spirit

۲۰- فیلم Blithe Spirit

فیلم روح سرخوش

کارگردان: ادوارد هال

نویسنده: نیک مورکرافت، مگ لئونارد و پیرس اسورث

بازیگران: دن استیونز، آیلا فیشر، جودی دنچ، لزلی من، جولیان رایند-تات، امیلیا فاکس، دیو جانز، جیمز فلیت و میشل دوتریس

تاریخ اکران: ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۱ اسفند ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم Blithe Spirit در IMDB: ۵.۴

فیلم Blithe Spirit داستان گروهی را دنبال می‌کند که اعتقاد دارند می‌توانند ارواح را احضار کنند. در ادامه آن‌ها روح همسر فوت شده یک نویسنده را احضار می‌کنند و حالا این نویسنده که دوباره ازدواج کرده، باید با روح همسر سابقش و همچنین همسرش جدیدش زندگی کند. این فیلم کمدی عاشقانه با اینکه پتانسیل بالایی داشت، اما نتوانست نقدهای خیلی مثبتی را دریافت کند. بسیاری از منتقدان اعتقاد داشتند با اینکه فیلم پتانسیل بالایی داشت، اما درنهایت گرفتار کلیشه شد و نتوانست به خوبی از پتانسیل‌هایش استفاده کند. در هر حال فیلم Blithe Spirit هنوز موضوع جالبی دارد و می‌تواند گزینه جالبی باشد.


شخصیت تام و جری به همراه کلویی گریس مورتس در فیلم Tom & Jerry

۱۹- فیلم Tom and Jerry

فیلم تام و جری

کارگردان: تیم استوری

نویسنده: کوین کاستلو

بازیگران: کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کالین جست، کن جیونگ، پالاوی شاردا و راب دلینی

تاریخ اکران: ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم Tom and Jerry در IMDB: ۵.۳

فیلم Tom and Jerry اثری با ترکیب صحنه‌های لایو اکشن و انیمیشن است

فیلم Tom and Jerry داستان جری را دنبال می‌کند در آستانه رخ دادن «عروسی قرن»، به بهترین هتل نیویورک می‌رود. همین اتفاق باعث می‌شود تا برنامه‌ریز این مراسم، مجبور به استخدام تام شود تا بلکه به این طریق از دست جری راحت شود. نبردی که بین گربه و موش رخ می‌دهد، حرفه این زن را تهدید به نابودی می‌کند؛ البته در همین حین ممکن است عروسی و حتی خود هتل هم به‌صورت کامل از بین برود. اما خیلی زود، یک مشکل بزرگتر به وجود می‌آید: یک کارمند جاه‌طلب و شرور، توطئه‌ای را علیه هر سه تای آن‌ها طراحی می‌کند. برادران وارنر سال‌ها به‌دنبال ساخت فیلم Tom and Jerry بود و بالاخره این اتفاق افتاد و فیلم تام و جری با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شد. اگرچه این فیلم کمدی و لایو اکشن که تصاویر تام و جری به‌صورت انیمیشنی تولید شده، به اثری ناامید کننده تبدیل شد، اما بینندگان و حتی منتقدان فیلم Tom and Jerry اعتقاد دارند صحنه‌هایی که تنها تام و جری در آن حضور دارند، صحنه‌های جذاب و خلاقانه‌ای هستد که به‌تنهایی ارزش تماشا کردن توسط بیننده را خواهند داشت و مانند نسخه انیمیشن قرار نیست دیالوگ داشته باشند.


ادی مورفی با تاجی روی سر در فیلم coming 2 america

۱۸- فیلم Coming 2 America

فیلم سفر به آمریکا ۲

کارگردان: کریگ برور

نویسنده: دیوید شفیلد، باری دبلیو بلوستاین و کنیا باریس

بازیگران: ادی مورفی، آرسنیو هال، جرمین فاولر، لزلی جونز، شری هیدلی، جان آموس، تریسی مورگان، وسلی اسنایپس، جیمز ارل جونز، لویی اندرسون، ونسا بل کالووی و ریک راس

تاریخ اکران: ۴ مارس ۲۰۲۱ (۱۴ اسفند ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم Coming 2 America در IMDB: ۵.۳

اتفاقات فیلم Coming 2 America در کشور سرسبز و سلطنتی زاموندا واقع شده است. پادشاه اکیم که اخیرا تاج‌گذاری کرده است، به همراه دستیار مورد اعتماد خود به نام سمی به یک ماجراجویی کاملا جدید و خنده‌دار می‌روند. این ماجراجویی باعث می‌شود که آن‌ها در نقاط مختلف جهان بچرخند؛ از کشور بزرگ آفریقایی خود تا منطقه کویینز در شهر نیویورک؛ جایی که همه ماجراها آغاز شد. طرفداران فیلم Coming America سال‌ها منتظر ساخت دنباله‌ای برای این فیلم کمدی بودند و بالاخره این اتفاق افتاد؛ اگرچه شاید نتیجه نهایی آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتند. در هر حال با اینکه فیلم Coming 2 America نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده، اما باز هم به‌عنوان یک اثر سرگرم کننده توصیف شده است که مانند فیلم اصلی، نقطه قوت آن بازی درخشان ادی مورفی است که حالا پس از سال‌ها دوباره حضور پر رنگی را در صنعت سینما پیدا کرده است.


فیلم Happily

۱۷- فیلم Happily

فیلم خوشبختانه

کارگردان: بن دیوید گرابینسکی

نویسنده: بن دیوید گرابینسکی

بازیگران: جوئل مک‌هیل، کری بیشی، استیون روت، ناتالی زی، پل شیر، ناتالی مورالس، شنون وودوارد و جان دالی

تاریخ اکران: ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)

میانگین امتیازات فیلم Happily در IMDB: ۵.۳

فیلم Happily داستان تام و جنت را دنبال می‌کند که پس از ۱۴ سال از ازدواج خود حالا به یک سفر تفریحی رفته‌اند. پس از دیدار با یک شخص مرموز و ناشناس و کشف یک جسد مرده در این سفر، باعث می‌شود تا سوالات زیادی در مورد این سفر و همچنین دوستان آن‌ها به وجود بیاید و حتی شک کنند که آیا آن‌ها واقعا دوستان این زوج هستند یا خیر. فیلم Happily یک اثر کمدی عاشقانه است که داستان آن خبر از یک پتانسیل خوب می‌دهد، اما خبر بد این است که منتقدان می‌گویند که فیلم برخلاف پتانسیلش در مسیر کلیشه قدم گذاشته و آن را اثری متوسط می‌دانند. در هر حال شاید این فیلم کمدی عاشقانه اثری ایده‌آل نباشد، اما هنوز می‌تواند یک فیلم جالب و سرگرم کننده باشد.


خانواده میشل سوار بر ماشین در حال فرار از دست ربات‌ها در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

۱۶- انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن میچل‌ها دربرابر ماشین‌ها

کارگردان: مایک ریاندا

نویسنده: مایک ریاندا و جف روو

صداپیشگان: ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، مایک ریاندا، اریک آندره، الیویا کلمن، فرد ارمیسن، بک بنت، کریسی تیگن، جان لجند، چارلین وای، کونان اوبراین، ساشیر زاماتا، اِل میلز، الکس هیرش، گریفین مک‌الروی و جی فاروآ

تاریخ اکران: ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰)

میانگین امتیازات انیمیشن The Mitchells vs. the Machines در IMDB: ۷.۸

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines دارای آرت استایلی مشابه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse است

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines داستان خانواده میچل را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند. بااین‌حال، ریک، پدر خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد. در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند. انیمیشن The Mitchells vs. the Machines مدتی پیش از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست نظر بسیار مثبت منتقدان را به‌عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های سال جلب کند. همچنین درکنار تحسین داستان و کمدی این انیمیشن، شباهت آن به آرت استایل انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse باعث شد تا نظر بسیاری را جلب کند.


نقش بستن کلمه آینده روی چشمان اما استون در نقش کروئلا در فیلم Cruella ؛ لایو اکشن جدید والت دیزنی

۱۵- فیلم Cruella

فیلم کروئلا

کارگردان: کریگ گیلسپی

نویسنده: تونی مک‌نامارا و دانا فاکس

بازیگران: اما استون، اما تامپسون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو

تاریخ اکران: ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰)

میانگین امتیازات فیلم Cruella در IMDB: ۷.۴

طبق گفته منتقدان، فیلم Cruella شانس زیادی برای بردن جایزه بهترین طراحی لباس، بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو و بهترین طراحی صحنه در اسکار ۲۰۲۲ را دارد

اتفاقات فیلم Cruella در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که منشا داستانی کروئلا را روایت می‌کند. نام واقعی وی استلا است، اما پس از آشنایی با یک بارون که اما تامپسون نقش آن را بر عهده دارد، استلا یک رقابت و جنگ را آغاز می‌کند و در ادامه به کروئلا تبدیل می‌شود. فیلم کروئلا درواقع اسپین‌آف و پیش درآمد لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود و به گذشته و ریشه شخصیت کروئلا دویل با بازی اما استون می‌پردازد. از فیلم Cruella به‌عنوان یکی از فیلم‌های غافلگیر کننده امسال یاد می‌شود که برخلاف فیلم‌های لایو اکشن قبلی دیزنی که از انیمیشن‌های کلاسیک این شرکت تولید و اکران شده، شاهد اثر نسبتا متفاوت‌تری هستیم که بازی اما استون و حتی اما تامپسون با تحسین زیادی مواجه شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که استون شاید بتواند با فیلم Cruella نامزد دریافت جایزه اسکار شود. در هر حال فیلم کروئلا شاید از همین الان باید آماده رقابت در بخش فنی اسکار باشد و منتقدان می‌گویند که این فیلم کمدی شانس زیادی برای بردن جایزه بهترین طراحی لباس، بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو و بهترین طراحی صحنه در اسکار ۲۰۲۲ را دارد. همچنین فیلم Cruella 2 نیز در دست ساخت است.


نسخه عریض پوستر شخصیت های فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

۱۴- فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری

کارگردان: ویل گلوک

نویسنده: ویل گلوک

بازیگران: جیمز کوردن، دیزنی ریدلی، مارگو رابی، الیزابت دبیکی، کالین موودی، رز بیرن، دامنل گلیسون و دیوید اویلوو

تاریخ اکران: ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰)

میانگین امتیازات فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway در IMDB: ۶.۲

فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway ادامه داستان فیلم قبلی را دنبال می‌کند که مانند قسمت اول، تمرکز این قسمت نیز روی خرگوش دوست داشتنی و سرکشی به‌نام پیتر است که نمی‌تواند برخلاف دیگر خرگوش‌ها شرارت خودش را کنار بگذارد و درنهایت تصمیم به ترک باغچه و محل زندگی خود می‌گیرد. پیتر حالا خود را در جهانی می‌بیند که از شهرت و شرارتش استقبال می‌شود، اما خانواده پیتر همه چیز خود را برای یافتن او به خطر می‌اندازند و حالا باید پیتر در مورد آینده خودش تصمیم بزرگی بگیرد. فیلم Peter Rabbit به‌عنوان یک فیلم کمدی و خانوادگی یاد می‌شود که توانسته بود نظر بسیاری را جلب کند و حالا به‌نظر می‌رسد که فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway توانسته کیفیتی تقریبا مشابه قسمت اول را با ماجراجویی جدید و بامزه دیگری تکرار کند و دوباره اثری کمدی و خانوادگی را تقدیم خانواده‌ها کند.


رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک در فیلم Hitman's Wife's Bodyguard

۱۳- فیلم Hitman's Wife's Bodyguard

فیلم بادیگارد همسر آدمکش

کارگردان: پاتریک هیوز

نویسنده: تام اکانر

بازیگران: رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، سلما هایک، فرانک گریلو، مورگان فریمن، آنتونیو باندراس، ریچارد ای گرانت، تام هاپر، گابریلا رایت، کریستوفر کامی‌یاسو و گری اولدمن

تاریخ اکران: ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)

فیلم Hitman's Wife's Bodyguard در IMDB

پس از موفقیت فیلم The Hitman's Bodyguard بود که لاینزگیت تصمیم به ساخت دنباله‌ای برای این فیلم کمدی اکشن گرفت. اتفاقات فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard چهار سال پس از حوادث فیلم جریان دارد که مایکل برایس تلاش می‌کند تا زندگی به‌عنوان محافظ را کنار بگذارد. او حالا زندگی آرام و به دور از دوران محافظ بودنش را آغاز کرده، اما سونیا کینکید به سراغ او می‌آید تا از او و داریوس کینکید، همسرش محافظت کند. همچنین داریوس قرار است پدر شود. براساس تریلرهای فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard، قابل انتظار است که دوباره با فیلمی اکشن و کمدی مانند قسمت اول مواجه باشیم، اما ظاهرا اتفاقات این قسمت قرار است در مسیری متفاوت دنبال شود و مایکل برایس و کینکیدها با مشکل بزرگ‌تری مواجه هستند. علاوه‌بر بازگشت، رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک، در این فیلم قرار است شاهد حضور بازیگران شناخته شده دیگری مثل مورگان فریمن، آنتونیو باندراس و ریچارد ای گرانت نیز باشیم. همچنین سلما هایک قرار است نقش مهم‌تری را در فیلم The Hitman's Bodyguard 2 داشته باشد.


تد و تیم در انیمیشن The Boss Baby: Family Business پستونک در دهان دارند

۱۲- انیمیشن The Boss Baby: Family Business

انیمیشن بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی

کارگردان: تام مک‌گراث

نویسنده: مایکل مک‌کولرز

صداپیشگان: الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم

تاریخ اکران: تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰)

انیمیشن The Boss Baby: Family Business در IMDB

پس از موفقیت انیمیشن The Boss Baby، دریم‌ورکس ساخت دنباله انیمیشن بچه رئیس را آغاز کرد. در انیمیشن The Boss Baby: Family Business تیم حالا ازدواج کرده و پدر شده و تد نیز مدیرعامل یک شرکت شده است. تیم و همسرش کارول به‌همراه دختر ۷ ساله‌اش تابیتا و دختر کوچکش، تینا در حومه شهر زندگی می‌کنند تابیتا نفر اول کلاس خود در Acorn Center است و او عمو تد خود را می‌پرستد و می‌خواهد مثل او باشد، اما پدرش نگران این است که او در حال ازبین‌بردن کودکی خود است و او می‌خواهد دخترش کودکی عادی داشته باشد. در ادامه مشخص می‌شود که تینا یک مامور مخفی از سازمان BabyCorp است و حالا او با دوباره بچه کردن تد و تیم قرار است در یک مأموریت مخفی برای کشف اسرار تاریک مدرسه تابیتا و بنیانگذار مرموز آن یعنی دکتر آرمسترانگ حضور پیدا و آن‌ها را رهبری کند. حال باید دید انیمیشن The Boss Baby 2 می‌تواند عملکرد قسمت اول را تکرار کند یا به سرنوشت بسیاری از دنباله‌های دریم‌ورکس دچار خواهد شد.


لبران جیمز و باگز بانی در یک تیم بسکتبال در فیلم Space Jam: A New Legacy

۱۱- فیلم Space Jam: A New Legacy

فیلم هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه

کارگردان: مالکوم دی. لی

نویسنده: ترنس نانس، جوئل تیلور، کینان کوگلر، جسی گوردون، سلست بالارد و تونی رتنمایر

بازیگران: لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، سدریک جو، دان چیدل، دیمین لیلارد، آنتونی دیویس، کلی تامپسون، دایانا تاروسی، خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک

تاریخ اکران: ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰)

فیلم Space Jam: A New Legacy در IMDB

فیلم Space Jam: A New Legacy به‌خاطر حضور افتخاری شخصیت‌های مختلف از دنیاهای متفاوت به‌عنوان دنباله معنوی فیلم Ready Player One شناخته شده است

نزدیک به بیش از دو دهه پس از اکران فیلم Space Jam با بازی مایکل جردن، حالا نوبت به اکران دنباله این فیلم با حضور ستاره دیگر بسکتبال یعنی لبران جیمز رسیده است. فیلم Space Jam: A New Legacy داستان جیمز را دنبال می‌کند که در زندگی شخصی خود برخلاف زندگی حرفه‌اش دچار مشکلات زیادی است و پس از اینکه پسرش به‌صورت اتفاقی وارد دنیای مجازی شد، حالا باید با کمک شخصیت‌های کارتونی Looney Tunes در یک مسابقه بسکتبال شرکت کند و در آن پیروز شود تا بتواند خود و پسرش را بازگرداند. در فیلم Space Jam 2 قرار است شاهد نسخه کارتونی لبران جیمز و همچنین نسخه CG شخصیت‌های Looney Tunes نیز باشیم، اما شاید چیزی که تاکنون بیشتر نظر طرفداران را جلب کرده، حضور دیگر شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های برادران وارنر در این فیلم است. درواقع در تریلرهای فیلم Space Jam: A New Legacy شاهد اشاره به دنیای بازی تاج و تخت با حضور شخصیت‌هایی مثل کینگ کونگ و آیرون جاینت بودیم که همین موضوع باعث شده تا بسیاری فیلم Space Jam 2 را به‌عنوان دنباله معنوی فیلم Ready Player One بدانند و در مورد حضور افتخاری شخصیت‌ها بحث کنند.


انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

۱۰- انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ترانسفورمانیا

کارگردان: جنیفر کلوسکا و دریک دریمون

نویسنده: گندی تارتاکوفسکی 

صداپیشگان: آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، کاترین هان، مل بروکس و جیم گافیگان

تاریخ اکران: ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰)

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania در IMDB

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania قرار است آخرین قسمت سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا باشد

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania قرار است آخرین قسمت سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا باشد که براساس تریلر منتشر شده، در این قسمت جانی در تلاش خود برای اینکه در نظر دراکولا محبوب شود، تلاش می‌کند تا به هیولا تبدیل شود. این تلاش او باعث می‌شود تا وی حالا یک هیولا باشد، اما در مقابل دراکولا و دیگر هیولاهای دنیای انیمیشن Hotel Transylvania به شخصیت‌های انسانی تبدیل شده و درواقع جای آن‌ها با هم عوض شده است. همچنین گندی تارتاکوفسکی پیش از این وظیفه کارگردانی سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania را بر عهده داشته بود، برای کارگردانی انیمیشن Hotel Transylvania 4 بازنگشته است، اما او همچنان وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. اگرچه انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania قرار است پایانی برای این مجموعه انیمیشنی باشد، اما سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا محبوب‌ترین مجموعه سونی است و شاید درنهایت سونی از برنامه‌های دیگرش برای ادامه دادن این مجموعه پرده بردارد. 


دواین جانسون سوار بر کشتی فیلم Jungle Cruise

۹- فیلم Jungle Cruise

فیلم گشت‌وگذار در جنگل

کارگردان: ژاومه کویت-سرا

نویسنده: جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین

بازیگران: دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا

تاریخ اکران: ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰)

فیلم Jungle Cruise در IMDB

فیلم Jungle Cruise داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های شفابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند. فیلم Jungle Cruise براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده و والت دیزنی امید زیادی به موفقیت این فیلم کمدی اکشن و ماجراجویی مانند مجموعه دزدان دریایی کارائیب دارد. همچنین برای ساخت فیلم Jungle Cruise از فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean، فیلم The Haunted Mansion، فیلم The Country Bears و فیلم Tomorrowland‌ الهام گرفته شده است. دیزنی برای تضمین موفقیت این فیلم کمدی ستارگانی مثل دواین جانسون و امیلی بلانت را نیز استخدام کرده است و این فیلم پس از یک سال تأخیر قرار است به‌صورت همزمان در مرداد امسال در سالن‌های سینما و همچنین سرویس استریم دیزنی پلاس اکران شود.


رایان رینولدز در کاور فیلم free guy و اصابت گلوله به لیوان قهوه او

۸- فیلم Free Guy

فیلم مرد آزاد

کارگردان: شاون لوی

نویسنده: مت لیبرمن و زک پن

بازیگران: رایان رینولدز، جودی کومر، تایکا وایتیتی، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم، لیل رل هاوری، کامیل کاستک، ریچارد تایلر بلوینس (نینجا) و شان ویلیام مک‌لاکلین (جک‌سپتیک‌آی)

تاریخ اکران: ۱۳ اوت ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰)

فیلم Free Guy در IMDB

فیلم Free Guy داستان شخصیتی به‌نام گای را بر دنبال می‌کند که گوینده یک بانک است. درواقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد. او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند. نمایش‌های فیلم Free Guy نوید یک فیلم کمدی اکشن تمام عیار با حضور ستارگانی مثل رایان رینولدز و جودی کومر را می‌دهد که می‌تواند برای گیمرها نیز فیلمی بسیار جذاب باشد. درواقع در فیلم Free Guy قرار است شاهد ارجاعات زیاد به بازی‌های محبوب و کلاسیک مثل سری بازی GTA باشیم و همچنین در طول فیلم شاهد حضور استریمرهای شناخته شده صنعت بازی مثل نینجا نیز خواهیم بود. اگرچه درکنار داستانی کمدی اکشن فیلم Free Guy، قرار است شاهد یک داستان عاشقانه نیز باشیم و البته بسیاری اعتقاد دارند که داستان فیلم شباهت زیادی به انیمیشن The Lego Movie نیز دارد.


دن استیونز در فیلم I Am Your Man

۷- فیلم I Am Your Man

فیلم من مرد تو هستم

کارگردان: ماریا شریدر

نویسنده: ماریا شریدر و یان شومبرگ

بازیگران: مارن اگت، دن استیونز، زاندرا هولر، هانس لوو و آنیکا میر

تاریخ اکران: ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰)

میانگین امتیازات فیلم I Am Your Man در IMDB: ۷.۳

فیلم I'm Your Man در بخش رقابت ۷۱امین دوره جشنواره فیلم برلین حضور داشت و مارن اگت موفق شد جایزه بهترین بازیگری را دریافت کند

اتفاقات فیلم I Am Your Man در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد که یک دانشمند برای به‌دست آوردن بودجه تحقیقاتی برای مطالعات خود پیشنهاد یک آزمایش خارق‌العاده را می‌پذیرد. در این آزمایش او به مدت سه هفته قرار است با یک ربات انسان نما زندگی کند که برای خوشحال کردن او ساخته شده است. فیلم I Am Your Man توسط ماریا شریدر کارگردانی شده که بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شود و تجربه کارگردانی خیلی زیادی ندارد. او پیش از این برای کارگردانی سریال Unorthodox یک جایزه امی دریافت کرده بود. فیلم I'm Your Man یک فیلم کمدی عاشقانه ساخت کشور آلمان است که در آن شاهد حضور بازیگر شناخته شده‌ای مثل دن استیونز هستیم. همچنین این فیلم در بخش رقابت ۷۱امین دوره جشنواره فیلم برلین نیز حضور داشته است و مارن اگت موفق شد جایزه بهترین بازیگری را دریافت کند.


تیموتی شالامی و لیندا کودری در فیلم The French Dispatch

۶- فیلم The French Dispatch

فیلم گزارش فرانسوی

کارگردان: وس اندرسون

نویسنده: وس اندرسون

بازیگران: تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، سیرشا رونان، هنری وینکلر، متیو آمالریک، جفری رایت، لوئیس اسمیت، الیزابت ماس، ویلم دفو، کریستف والتس، اوون ویلسون، آدرین برودی، لیندا کوردی، جیسون شوارتزمن، باب بالابان، متیو آمالریک، روپرت فرند، گریفین دان، استیو پارک، دنیس منشت، ونسان ماکنی، گیوم گالین، سسیل دو فرانس، الکس لاوتر و فیشر استیونس

تاریخ اکران: ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰)

فیلم The French Dispatch در IMDB

فیلم The French Dispatch قرار است در بخش رقابت جشنواره فیلم کن شرکت کند

فیلم The French Dispatch داستان کارکنان یک مجله اروپایی در یک شهر خیالی و داستانی فرانسوی را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند. این سه واقعه عبارت‌اند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. فیلم گزارش فرانسوی جدیدترین اثر وس اندرسون است که از آن به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار ۲۰۲۲ نیز یاد می‌شود. در این فیلم شاهد حضور بازیگران سرشناس و متعددی مثل  تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، سیرشا رونان، هنری وینکلر و ویلم دفو هستیم و ازطرفی بخشی از فیلم سیاه و سفید است. برخی اعتقاد دارند که فیلم The French Dispatch نامه عاشقانه اندرسون به سینما است. فیلم گزارش فرانسوی قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود که در بخش رقابت آن حضور خواهد داشت. 


رالف فاینز در فیلم The King’s Man

۵- فیلم The King’s Man

فیلم کینگزمن

کارگردان: متیو وان

نویسنده: متیو وان و کارل گادوشک

بازیگران: هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو

تاریخ اکران: ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰)

فیلم The King’s Man در IMDB

فیلم The King’s Man قرار است به ریشه سازمان کینگزمن بپردازد

پس از موفقیت دو قسمت اول فیلم Kingsman، حالا متیو وان یک فیلم پیش درآمد از این مجموعه فیلم اکشن کمدی ساخته که تمرکز آن روی ریشه تأسیس سازمان کینگزمن است. اتفاقات فیلم The King’s Man در دوران پس از جنگ جهانی اول جریان دارد که شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که پیش از این در جنگ جهانی اول شرکت کرده بود. طبق خلاصه داستان و تریلرهای فیلم، سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود. فیلم The King’s Man قرار است به ریشه سازمان کینگزمن بپردازد و به برخی از سوالات طرفداران نیز پاسخ دهد. همچنین متیو وان به‌دنبال گسترش دنیای کینگزمن است که بخشی از آن ساخت قسمت سوم فیلم Kingsman و بخشی دیگر ساخت یک سریال براساس این مجموعه فیلم کمدی اکشن است. البته وان ایده ساخت دو دنباله دیگر برای فیلم کینگزمن را نیز در ذهن دارد و در صورت موفقیت فیلم The King’s Man ممکن است شاهد ساخت دنباله این فیلم نیز باشیم. 


لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم Don't Look Up

۴- فیلم Don't Look Up

فیلم بالا رو نگاه نکن

کارگردان: آدام مک‌کی

نویسنده: آدام مک‌کی

بازیگران: جنیفر لارنس، لئوناردو دی‌کاپریو، کریس ایوانز، راب مورگان، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، تومر سیسلی، متیو پری، تایلر پری، ملانی لینسکی و ران پرلمن

تاریخ اکران: پاییز ۲۰۲۱

فیلم Don't Look Up در IMDB

فیلم Don’t Look Up داستان دو ستاره‌شناس خرده‌پا و معمولی را دنبال می‌کند که وارد تور رسانه‌ای می‌شوند تا به جهان راجع به یک شهاب سنگی عظیم هشدار بدهند؛ شهاب سنگی که در حال نزدیک شدن به زمین است و مطابق مطالعات آن‌ها به‌زودی کره‌ی خاکی و تمام ساکنین آن را نابود خواهد کرد. فیلم Don’t Look Up شاید در نگاه اول داستانی جدی را روایت می‌کند، اما به سبک فیلم‌های آدام مک‌کی قرار است شاهد یک فیلم کمدی درام مانند فیلم The Big Short و فیلم Vice باشیم. در ابتدا مک‌کی تصمیم داشت تا فیلم جدیدش را با پارامونت تولید کند، اما درنهایت نتفلیکس حق تولید و پخش فیلم Don’t Look Up را خریداری کرد و حالا شاهد حضور ستارگان زیادی در این فیلم هستیم؛ از جنیفر لارنس، لئوناردو دی‌کاپریو، کریس ایوانز، مریل استریپ و کیت بلانشت گرفته تا جونا هیل، تیموتی شالامی و ران پرلمن. فیلم Don’t Look Up قرار است در پاییز امسال از نتفلیکس پخش شود و این سرویس استریم امید زیادی به حضور پر رنگ این فیلم کمدی در فصل جوایز نیز دارد. همچنین ظاهرا نتفلیکس به‌دنبال گسترش همکاری خود با آدام مک‌کی پس از این فیلم است.


آدام سندلر در پشت صحنه فیلم Hustle

۳- فیلم Hustle

فیلم زرنگ‌بازی

کارگردان: جرمایا زاگار

نویسنده: تیلور مترن و ویل فترز

بازیگران: آدام سندلر، کویین لطیفه، بن فاستر، رابرت دووال، کنی اسمیت، کایل لاوری و جردن هال

تاریخ اکران: ۲۰۲۱

فیلم Hustle در IMDB

فیلم Hustle‎ نهمین همکاری مشترک آدام سندلر با نتفلیکس است

فیلم Hustle‎ داستان یک دلال سابق بازیکن بسکتبال را دنبال می‌کند که حالا تصمیم دارد تا با آوردن بازیکن بسکتبال از خارج از آمریکا به مسابقات NBA، دوباره کار و حرفه خود را از سر بگیرد. اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم کمدی در دسترس نیست و قابل انتظار است که در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما در فیلم Hustle‎ قرار است شاهد همکاری دیگری از آدام سندلر با نتفلیکس باشیم. سندلر و نتفلیکس پیش از این در آثاری چون فیلم The Ridiculous 6، فیلم The Do-Over، فیلم Sandy Wexler، فیلم The Meyerowitz Stories، فیلم The Week Of، فیلم Murder Mystery و فیلم Hubie Halloween با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم Hustle‎ قرار است نهمین همکاری مشترک آن‌ها با یکدیگر باشد. درهرحال نتفلیکس باعث احیای دوبار آدام سندلر شده و البته فیلم‌های کمدی این بازیگر نیز از محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس هستند و بدون شک همکاری موفق آن‌ها بعید است که به این زودی خاتمه پیدا کند. سندلر قرار است در دهمین همکاری مشترکش با نتفلیکس در فیلم Spaceman بازی کند که برخلاف ۹ فیلم قبلی، این فیلم قرار نیست یک فیلم کمدی باشد.


نیکلاس کیج و پدرو پاسکال در پشت صحنه فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

۲- فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

فیلم وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم

کارگردان: تام گورمیکان

نویسنده: تام گورمیکان و کوین اتن

بازیگران: نیکلاس کیج، پدرو پاسکال، شارون هورگان، تیفانی هدیش، لیلی شین، جیکوب اسپیپیو، نیل پاتریک هریس و پاکو لئون

تاریخ اکران: ۲۰۲۱

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent در IMDB

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent قرار است داستان نسخه متفاوتی از نیکلاس کیج با بازی خود نیکلاس کیج را دنبال کند که از زندگی خود راضی نیست و همچنین از نظر مالی ورشکست شده است. او حالا پیشنهادی را برای حضور در تولد یکی از طرفداران دو آتیشه و مکزیکی خودش دریافت می‌کند که در صورت حضور و بازی در معروف‌ترین نقش‌ها و صحنه‌هایش، یک میلیون دلار را دریافت خواهد کرد. نیکلاس کیج در این فیلم کمدی که در حال حاضر برای اکران در سینماها برنامه‌ریزی شده، قرار است نقش متفاوتی را بازی کند و ازطرفی شاهد حضور بازیگرانی مثل پدرو پاسکال و نیل پاتریک هریس نیز هستیم. پاسکال نقش طرفدار کیج را بر عهده دارد و فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ اکران شود. البته بسیاری اعتقاد دارند این فیلم کمدی ممکن است راهی سرویس‌های استریم شود و حتی صحبت‌هایی از علاقه نتفلیکس برای خرید حق پخش این فیلم شنیده می‌شود.


مایکل فاسبندر در فیلم Next Goal Wins

۱- فیلم Next Goal Wins

فیلم هدف بعدی پیروزی است

کارگردان: تایکا وایتیتی

نویسنده: تایکا وایتیتی و ایان موریس

بازیگران: مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، آرمی همر، کایمانا، اسکار کایتلی، دیوید فین، ریچل هاوس، اولی لاتوکفو، بیولا کوالی، سمو فیلیپو، لهی فالپاپالانگی، ریس داربی و آنگس سمپسون

تاریخ اکران: ۲۰۲۱

فیلم Next Goal Wins در IMDB

فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند. تایکا وایتیتی که طی این سال‌ها بیشتر برای کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok و حالا فیلم Thor: Love and Thunder شناخته می‌شود، برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit توانست جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند و حالا انتظارات زیادی از فیلم جدید او وجود دارد. فیلم Next Goal Wins در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما به‌نظر می‌رسد که وایتیتی با نمایش این فیلم کمدی از سرویس‌های استریم موافق نبوده و احتمالا باید در اواخر سال جاری منتظر اکران آن باشیم. همچنین فیلم Next Goal Wins قرار است روایتی کمدی از جنس کارهای تایکا وایتیتی را داشته باشد و همین موضوع می‌تواند آن را به یکی از فیلم‌های مورد انتظار طرفداران کارهای این کارگردان تبدیل کند.

شما بیشتر منتظر کدام فیلم کمدی در سال ۲۰۲۱ هستید؟ شما تاکنون از تماشا کدام فیلم کمدی سال ۲۰۲۱ لذت بردید و تماشا آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


پرسش‌های متداول

۱-بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ اکران شده کدام‌اند؟

از بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ که انتظارشان را می‌کشیم، می‌توان به فیلم I Care a Lot ، فیلم The Map of Tiny Perfect Things و فیلم Tom and Jerry اشاره کرد. فهرست ۲۵ فیلم از بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ را در مقاله زومجی بخوانید.

۲-بهترین فیلم های کمدی خانوادگی ۲۰۲۱ اکران شده چه فیلم‌هایی هستند؟

از بین فیلم‌های کمدی خانوادگی ۲۰۲۱ می‌توانیم به فیلم های Flora & Ulysses، فیلم تام و جری و انیمیشن خنده دار میچل ها دربرابر ماشین‌ ها می‌توان اشاره کرد. فهرست کامل ۲۵ فیلم کمدی ۲۰۲۱ را می‌توانید در سایت زومجی مطالعه کنید.

۳-بهترین فیلم های کمدی اکشن که ۲۰۲۱ انتظارشان را می‌کشیم کدام‌اند؟

دو فیلم Jungle Cruise‌ و Free Guy به‌عنوان بهترین های کمدی اکشن ۲۰۲۱ هستند که انتظار تماشایشان را می‌کشیم. فهرست کامل بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ را در سایت زومجی می‌توانید مطالعه کنید.
منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده