نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

حضور نسخه زامبی شخصیت‌های مارول در پوستر جدید انیمیشن What If

مارول استودیو به‌تازگی پوسترهای جدیدی از انیمیشن What If را منتشر کرده که در آن شاهد نسخه زامبی شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول هستیم.

پخش فصل اول انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که واکنش اولیه منتقدان از سه قسمت اول این سریال انیمیشنی بسیار مثبت بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از سریال ?What If منتشر شده است. در اولین پوستر که شاهد طراحی جالبی هستیم، شاهد حضور نسخه زامبی‌ شخصیت‌های سینمایی مارول هستیم که حالا قهرمانان زمین به زامبی‌ها و هیولاهای ترسناکی تبدیل شده‌اند. در ادامه می‌توانید این پوستر جذاب و جالب را تماشا کنید:

پوستر نسخه زامبی شخصیت های مارول در انیمیشن What If

درواقع در این قسمت از انیمیشن ?What If که اقتباسی از کمیک‌های مارول با همین موضوع است، شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا و آیرون من حالا به زامبی تبدیل شده‌اند و بدون شک دیدن چنین داستانی در MCU می‌تواند جالب باشد. همچنین دو پوستر دیگر از سریال ?What If منتشر شده که در یک پوستر شاهد حضور واچر هستیم که طراحی جالب و جذابی دارد و در پوستر دیگر شخصیت کاپیتان پگی کارتر حضور دارد که درواقع قسمت اول این سریال در مورد این است که چی می‌شد به‌جای استیو راجرز، پگی کارتر سرم ابرسرباز را تزریق می‌کرد. در ادامه می‌توانید شاهد این دو پوستر باشید:

پوستر جدید واچر در انیمیشن What If

پوستر کاپیتان پگی کارتر در انیمیشن What If

مدت زمان هر قسمت انیمیشن ?What If به‌صورت میانگین ۳۰ دقیقه است و درنهایت فصل اول این سریال انیمیشنی در ۹ قسمت تولید شده که فصل دوم نیز در ۹ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. رایان اندروز وظیفه کارگردانی و ای سی بردلی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ?What If را بر عهده داشته‌اند. در این سریال انیمیشنی علاوه‌بر حضور جفری رایت در نقش واچر، شاهد بازگشت بیشتر بازیگران برای صداپیشگی شخصیت‌های آن‌ها هستیم، اما برخی شخصیت‌ها مثل مرد عنکبوتی یا آیرون من صداپیشه متفاوتی در انیمیشن خواهند داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده