// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

حضور تام هنکس در فیلم جدید وس اندرسون

وس اندرسون که چند هفته‌ی دیگر فیلم The French Dispatch را در گیشه‌ها دارد، به‌زودی مشغول فیلم‌برداری اثر جدید خود در کشور اسپانیا می‌شود.

پروژه‌ی جدید وس اندرسون، کارگردانی آثاری همچون فیلم هتل بزرگ بوداپست و فیلم Moonrise Kingdom در کشور اسپانیا و حوالی شهر مادرید فیلم‌برداری خواهد شد. طی روزهای گذشته اعلام شد که تیلدا سوئینتن، بیل مری و آدرین برودی که هر سه سابقه‌ی همکاری با وس اندرسون از جمله حضور در فیلم The French Dispatch او را دارند، به نقش‌آفرینی در این فیلم جدید می‌پردازند که هنوز حتی اسم آن هم اعلام نشده است.

حالا رسانه‌ی هالیوود ریپورتر براساس اطلاعات منابع خود می‌گوید که تام هنکس، بازیگر معروف و محبوب هالیوود برای نخستین بار با وس اندرسون همکاری خواهد کرد. البته احتمال دارد که نقش او در این فیلم جدید کوتاه و حتی شبیه به یک حضور افتخاری باشد.

فیلم The French Dispatch وس اندرسون با نقش‌آفرینی افرادی همچون فرانسیس مک‌دورمند، تیموتی شالامی، الیزابت ماس، ویلم دفو و جفری رایت در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) توسط سرچلایت پیکچرز دیزنی به‌صورت اختصاصی داخل سینماها اکران می‌شود. در آن سو تام هنکس با اپل تی‌وی پلاس و شرکت Amblin فیلم علمی-تخیلی Finch را دارد و در فیلم موزیکال متمرکز روی الویس پریسلی نیز بازی می‌کند. نقش‌آفرینی در جایگاه پدر ژپتو فیلم Pinocchio رابرت زمکیس نیز یکی دیگر از کارهای قرارگرفته در برنامه‌ی او است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده