// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

اولین تریلر فیلم جدید ریدلی اسکات با بازی بن افلک و مت دیمون منتشر شد

نخستین پوستر و تریلر فیلم The Last Duel با بازی مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک پخش شدند؛ اثر جدید ریدلی اسکات که کم‌وبیش حس‌وحال گلادیاتور را دارد.

ریدلی اسکات امسال دو فیلم سینمایی دارد؛ آخرین دوئل و خاندان گوچی که به ترتیب در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) و ۲۴ نوامبر (۳ آذر) اکران می‌شوند. حالا امروز استودیوهای قرن بیستم و والت دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم The Last Duel را منتشر کردند که در این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار هستیم.

فیلم The Last Duel براساس یک داستان واقعی مربوط‌به دوئل‌ها در تاریخ کشور فرانسه ساخته شد. جودی کومر، آدام درایور و مت دیمون بازیگرهای اصلی این فیلم پرشده از خیانت و انتقام هستند. بن افلک نیز یکی از بازیگرهای این فیلم جریان‌یافته در دهه‌ی ۱۴ میلادی به شمار می‌آید.

پوستر فیلم The Last Duel با تصویری از جودی کومر میان شمشیرها

تماشا تریلر در یوتیوب

این درام تاریخی حماسی دو دوست را به تصویر می‌کشد که پس از مورد حمله قرار گرفتن همسر یکی از آن‌ها توسط دیگری تبدیل به دشمن یکدیگر می‌شوند. مرد پا پیش می‌گذارد تا از حیثیت خود و همسر دفاع کند؛ با ایستادن جلوی دوست قدیمی در دادگاهی که نتیجه‌ی آن با مرگ یکی از این دو طی نبرد مشخص می‌شود. کتاب The Last Duel: A True Story of Crime, Scandal, and Trial by Combat in Medieval France منبع اقتباس فیلم آخرین دوئل است و نیکول هولوفسنر نویسنده‌ی اثر به شمار می‌آید.

نویسندگان اصلی فیلمنامه‌ی فیلم The Last Duel یعنی نیکول هولوفسنر، مت دیمون و بن افلک در بیانیه‌ای مشترک راجع به اثر مورد بحث می‌نویسند: «یک تلاش برای بازگویی داستان یک زن قهرمان که اکثر مردم او را نمی‌شناسند. ما شجاعت و عزم راسخ وی را ستایش می‌کنیم. باور داشتیم که این قصه هم باید روایت شود و هم به‌عنوان یک درام سینمایی همان‌گونه که ما نویسندگان را تکان داد، مخاطب را درگیر خواهد کرد. هرچه بیشتر داستان واقعی را مورد مطالعه و موشکافی قرار دادیم، بیشتر متوجه شدیم که بخش قابل توجهی از مردسالاری مدون و رسمی اروپای غربی قرن ۱۴ همچنان دست‌نخورده باقی مانده است.

ما از ابزار روایت داستان از زاویه‌ی دید چند شخصیت بهره بردیم تا حقیقت انکارناپذیر را مورد بررسی قرار بدهیم. با اینکه افراد مختلف دخیل در تجربه‌ای مشترک هرکدام با روایت منحصر‌به‌فرد خود ماجرا را شرح می‌دهند، فقط یک حقیقت می‌تواند وجود داشته باشد».

از همین حالا برخی از رسانه‌های سینمایی همچون شانس موفقیت فیلم The Last Duel در مراسم‌های جوایز را بسیار زیاد دانسته‌اند. آخرین دوئل حدودا سه ماه دیگر در سینماها اکران می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده