نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳

حضور تام هالند و مارک والبرگ در تصویر جدید فیلم Uncharted

تصویر رسمی جدیدی از فیلم Uncharted منتشر شده است که در آن شاهد حضور تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالی هستیم.

ماه آبان گذشته بود که اولین تصویر رسمی از فیلم Uncharted (آنچارتد) منتشر شد که در آن شاهد حضور تام هالند در نقش نیتن دریک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار که اقتباسی از مجموعه بازی ویدیویی محبوبی به همین نام است، منتشر شده است. به‌تازگی NY Times تصویر جدیدی از فیلم Uncharted را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان ملقب به سالی هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالی در حال جست و جو در یک مکان باستانی در فیلم Uncharted

در این تصویر، والبرگ دارای سبیل معروف سالی نیست و بیشتر ظاهر و گریمی مشابه نقش‌های عادی او را شاهد هستیم. البته هالند نیز نسبت به تصویر قبلی که منتشر شده بود، ظاهر ساده‌تری دارد و به‌نظر می‌رسد که نیتن و سالی در حال جست‌وجو در یک موزه یا یک مکان باستانی هستند. گفته می‌شود که فیلم Uncharted قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت کند و داستان این فیلم قرار نیست اقتباسی مستقیم از هیچ یک از نسخه‌های بازی‌های آنچارتد باشد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Uncharted در دسترس نیست.

 تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس و تاتی گابریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داردآرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده