نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶

ستایش صداپیشه نیتن دریک از بازی تام هالند در فیلم Uncharted

نولان نورث که در مجموعه بازی‌های Uncharted مسئولیت صداپیشگی شخصیت نیتن دریک را برعهده دارد، از آمادگی جسمانی و عملکرد تام هالند، بازیگر فیلم آنچارتد تعریف و تمجید کرده است.

نولان نورث با حضور در قسمت جدید پادکست Good Game Nice Try درباره دوران فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه صداپیشگی صحبت کرده و در بخشی از گفتگوی خود نیز به فیلم جدید و اقتباسی آنچارتد از سری بازی‌های همین نام ساخته‌ی استودیوی ناتی داگ پرداخته است. نورث به‌طور ویژه به نقش آفرینی تام هالند، بازیگر نقش نیتن دریک در این فیلم اشاره داشته و به تمجید عملکرد این بازیگر ۲۴ ساله در نقش اصلی این فیلم پرداخته است.

هالند که احتمالاً بیش از همه با نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، در فیلم اکشن و ماجراجویی آنچارتد، نقش نیتن دریک را برعهده دارد. مارک والبرگ، بازیگر فیلم‌های Ted و The Departed نیز نقش ویکتور سالیوان را در فیلم آنچارتد بازی خواهد کرد.

نولان نورث اظهار داشته که چند ماه پیش از محل فیلم‌برداری این پروژه در اسپانیا دیدن کرده و در این سفر با تام هالند، ستاره فیلم Uncharted نیز ملاقات داشته است. وی درباره هالند می‌گوید: «او واقعاً پسر پرانرژی و مشتاقی است. خیلی اهل ورزش است و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است. او حتی خیلی از صحنه‌های بدلکاری فیلم را با رعایت اصول ایمنی، خودش انجام داده است.»

تام هالند در نقش نیتن دریک

نورث در ادامه‌ی اظهارات خود درباره حضور مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، دوست و راهنما دریک در این فیلم صحبت کرده و خاطرنشان می‌کند که در ابتدا به انتخاب والبرگ برای این نقش شک داشته اما حالا باید اعتراف کند که هالند و والبرگ رابطه بسیار عالی و پویایی در فیلم Uncharted دارند و ترکیب جذاب و سرگرم کننده‌ای را ایجاد کرده‌اند. وی در ادامه از اشتیاقی که برای تماشای این فیلم دارد می‌گوید.

نورث همچنین ایده سازندگان این فیلم برای پرداختن به سال‌های جوانی و دوران بیست و چند سالگی نیتن دریک را «ایده‌ی فوق‌العاده‌ای» توصیف کرده در ادامه می‌گوید:

«وقتی بازی‌های آنچارتد را شروع می‌کنیم، با نیتن دریک در اوایل دهه سی سالگی او آشنا می‌شویم و در ادامه تا اواسط چهل سالگی با او همراه می‌شویم. اما نیتن دریک در دهه بیست سالگی خود کجا بوده؟ این همان‌جایی است که فیلم Uncharted به آن خواهد پرداخت.»  

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده دارد. آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Uncharted برای اکران در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم‌برداری این اثر در اکتبر سال گذشته‌ی میلادی به پایان رسید. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع nme
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده