نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۶

کیت هادسن به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2 اضافه شد

کیت هادسن، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار پس از توافق با نتفلیکس به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ اضافه شده است.

فروردین امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس با پرداختی مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره دیگری به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده است. نتفلیکس با کیت هادسن، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Almost Famous، برای حضور در فیلم Knives Out 2 به توافق رسیده است. اطلاعاتی از نقش هادسن در دسترس نیست، اما او تنها بازیگر جدیدی نیست که طی روزهای اخیر به این فیلم اضافه شده است.

لسلی اودم جونیور در حال خوانندگی

لسلی اودم جونیور، بازیگر و خواننده نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی و خواندن ترانه فیلم One Night in Miami، دیگر بازیگری است که طی روزهای اخیر به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 اضافه شده است که اطلاعاتی از نقش این بازیگر نیز در دسترس نیست. علاوه‌بر هادسن و اودم جونیور، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان و جنل مونی، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 اضافه شده‌اند. همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد.

مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم جنایی در دسترس نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود. همچنین گفته می‌شود که جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) هر یک ۱۰۰ میلیون دلار را برای دنباله‌های فیلم Knives Out دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین، فیلم Knives Out 2 با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت. 

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده