نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷

اضافه شدن اولین بازیگر زن به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ

فیلم Knives Out 2 حالا چهارمین بازیگر خود را شناخته است تا فهرست بازیگران این فیلم با بازی دنیل کریگ روزبه‌روز بزرگ‌تر شود.

فروردین امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس با پرداختی مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده که درواقع اولین بازیگر زن این فیلم جنایی و مورد انتظار است. جنل مونی، بازیگر و خواننده آمریکایی، جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با نتفلیکس قرار است در فیلم Knives Out 2 نقش‌آفرینی کند.

جنل مونی در فصل دوم سریال Homecoming

پیش از این شاهد اضافه شدن دیو باتیستا و ادوارد نورتون به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 بودیم که مانند باتیستا و نورتون، اطلاعاتی از نقش مونی نیز در دسترس نیست. همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد. مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم جنایی در دسترس نیست.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود و باتوجه‌به حضور باتیستا، نورتون و مونی، به‌نظر می‌رسد که مانند قسمت اول قرار است در دنباله فیلم Knives Out شاهد حضور ستارگان زیادی باشیم. همچنین گفته می‌شود که جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) هر یک ۱۰۰ میلیون دلار را برای دنباله‌های فیلم Knives Out دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین، فیلم Knives Out 2 با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت.

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. جنل مونی طی این سال‌ها بیشتر برای بازی و صداپیشگی در آثاری چون فیلم Moonlight، انیمیشن Rio 2، انیمیشن UglyDolls، فیلم Hidden Figures، فیلم Welcome to Marwen، فیلم Harriet، فیلم Lady and the Tramp (صداپیشه)، فیلم The Glorias، فیلم Antebellum و فصل دوم سریال Homecoming شناخته می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده