نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸

پیوستن ادوارد نورتون به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2

پس از حضور دیو باتیستا، ادوارد نورتون جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با نتفلیکس به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2 اضافه شده است.

فروردین امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس با پرداختی مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده است. ادوارد نورتون، بازیگر نامزد دریافت سه جایزه اسکار برای بازی در فیلم Primal Fear، فیلم American History X و فیلم Birdman، پس از توافق با نتفلیکس قرار است در فیلم Knives Out 2 به ایفای نقش بپردازد.

پیش از این شاهد اضافه شدن دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس در دنیای سینمایی مارول به فیلم Knives Out 2 بودیم. همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد. مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Knives Out 2 در دسترس نیست و همچنین اطلاعاتی از نقش باتیستا و نورتون نیز منتشر نشده است. 

دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک در فیلم Knives Out

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود و باتوجه‌به حضور باتیستا و نورتون، به‌نظر می‌رسد که مانند قسمت اول قرار است در دنباله فیلم Knives Out شاهد حضور ستارگان زیادی باشیم. همچنین گفته می‌شود که جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) هر یک ۱۰۰ میلیون دلار را برای دنباله‌های فیلم Knives Out دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین، فیلم Knives Out 2 با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت.

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. نورتون اخیرا در فیلم The French Dispatch و فیلم Motherless Brooklyn بازی کرده است. همچنین او در ابتدا نقش هالک را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشت که حالا مارک رافلو جای وی را گرفته است. علاوه‌بر بازیگری، نورتون کارگردانی فیلم Keeping the Faith و فیلم Motherless Brooklyn را نیز بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده