نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳

دستمزد نجومی دنیل کریگ برای بازی در دنباله های فیلم Knives Out

گفته می‌شود که دنیل کریگ و رایان جانسون برای بازی و کارگردانی فیلم Knives Out 2 و 3 قرار است دستمزدی نجومی از نتفلیکس دریافت کنند.

هفته گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس با پرداختی مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله‌های فیلم Knives Out منتشر شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، منابع مطلع گفته‌اند که رایان جانسون برای کارگردانی دنباله‌های فیلم چاقوکشی کنترل کامل بخش خلاقیت فیلم را در دست دارد. بااین‌حال، نتفلیکس در عوض دو درخواست داشته است.

درخواست اول بازگشت دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک بوده و درخواست دوم بودجه تولید فیلم است که نتفلیکس در نظر دارد تا بودجه‌ای مشابه قسمت اول که ۴۰ میلیون دلار بود، به دو دنباله آن نیز اختصاص دهد و هزینه فیلم یکباره افزایش پیدا نکند. هالیوودریپورتر در ادامه می‌گوید که جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) هر یک ۱۰۰ میلیون دلار را برای دنباله‌های فیلم Knives Out دریافت خواهند کرد. همچنین براساس این گزارش، نتفلیکس در مجموع ۴۶۹ میلیون دلار برای خرید حق پخش و تولید دو دنباله فیلم چاقوکشی پرداخت کرده است.

رایان جانسون، کریس ایوانز و آنا در آرماس در فیلم Knives Out

در ادامه THR فاش کرد که MRC تنها برای تأمین مالی قسمت اول فیلم Knives Out قرارداد داشت و سخنگوی MRC گفت که جانسون و برگمن آزاد بودند تا برای حقوق مجموعه چاقوکشی با استودیوهای دیگر نیز مذاکره کنند. لاینزگیت نیز که حق پخش قسمت اول را بر عهده داشت، در اولین مذاکرات برای واگذاری حق پخش فیلم به نتفلیکس امتناع کرده بود و به‌طور کلی تلاش کرد تا حق این مجموعه را حفظ کند.

بااین‌حال، جانسون و برگمن تصمیم گرفتند تا دنباله‌های فیلم Knives Out را در پی همه‌گیری ویروس کرونا ازطریق سرویس استریم بزرگی پخش کنند که مشخصا لاینزگیت و MRC شرایطی مشابه نتفلیکس نداشته‌اند. همچنین یک منبع به THR گفت که نتفلیکس هزینه بسیار بیشتری نسبت به ارزشی که داشتند برای خرید دنباله‌های فیلم Knives Out پرداخت کرده است، اما باتوجه‌به اینکه قسمت اول این مجموعه توانسته خودش را در سالن‌های سینما ثابت کند، این هزینه را منطقی توصیف کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 به‌عنوان اولین فیلم این قرارداد قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود و استخدام بازیگران نیز به‌زودی آغاز خواهد شد که قابل انتظار است شاهد فیلم پر ستاره دیگری باشیم. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات یا حتی زمان پخش این فیلم در دسترس نیست و تنها از بازگشت جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک خبر داریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده