نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹

قرارداد تاریخی نتفلیکس برای خرید حق پخش دنباله های فیلم Knives Out ؛ بازگشت دنیل کریگ

نتفلیکس با پرداختی مبلغی هنگفت حق تولید و پخش ۲ دنباله فیلم Knives Out را خریداری کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه فیلم Knives Out خانه جدیدی پیدا کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، نتفلیکس با پرداخت مبلغی هنگفت به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار که ممکن است تا ۴۵۰ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کند، حق ساخت و پخش دنباله‌های فیلم Knives Out را خریداری کرده است. این قرارداد نه‌تنها شامل دنباله‌های این فیلم بلکه شامل خرید IP آن نیز می‌شود، اما همچنان قراردادی بزرگ و غیر منتظره حساب می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای یک سرویس استریم برای خرید حق تولید فیلم است.

رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در دنباله‌های فیلم Knives Out باز خواهند گشت. همچنین رام برگمن هم به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم‌ها حضور خواهد داشت. ساخت دنباله فیلم Knives Out هرچند قابل انتظار بود، اما رقابتی بین سه سرویس استریم یعنی نتفلیکس، اپل و آمازون برای خرید حق تولید این فیلم‌ها شکل گرفته بود. قسمت اول فیلم Knives Out توسط MRC تولید و توسط لاینزگیت اکران شد که بودجه ساخت آن ۴۰ میلیون دلار بوده است.

رایان جانسون

همچنین فیلم چاقوکشی توانست بیش از ۳۱۱ میلیون دلار فروش کند و نامزد دریافت یک جایزه اسکار نیز شود. حالا نتفلیکس به جانسون آزادی عمل کاملی داده و جانسون و برگمن دیگر قرار نیست نگران محدودیت‌های بودجه فیلم خود باشند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 به‌عنوان اولین فیلم این قرارداد قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود و استخدام بازیگران نیز به‌زودی آغاز خواهد شد که قابل انتظار است شاهد فیلم پر ستاره دیگری باشیم.

جانسون پس از ساخت فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سه‌گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را بر عهده گرفته است که هنوز زمان ساخت این فیلم مشخص نیست و حتی بسیاری اعتقاد دارند که این فیلم‌ها هرگز ساخته نخواهند شد. جانسون همچنین قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Poker Face با بازی ناتاشا لیون را برای پیکاک بر عهده داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده